راستشو بخواید بدونید من از حرفتون ناراحت نشده بودم. رفتارم جوریه احساس فضولی یا تجسس به کار کسی خیلی کم بهم دست میده. یه احساس بی تفاوتی از درونم دارم. حتی وقتی مریضی بدی هم دارم دلم به حال خودم نمیسوزه زیاد چه برسه بخوام تجسس کنم.
خودم میخوام این مشکلمو حل کنم برای همین پست باز کردم پس شما هم راهنمایی بیشترم کنید
خب یکوقتا هست دوستم میگه برو وبلاگ مطلب جدیدو ببین! بعدش میرم چندتا نظر میخونم! یا یکی دیگه از دوستام یک جریانیو تعریف میکنه خود به خود اون اتفاقی که براش پیش اومده بود روم اثر میزاره و همون حالاتی که گفتم رخ میده
خیلی بده این رفتار. خودمو بیخود و بی جهت دارم عذاب میدم









علاقه مندی ها (Bookmarks)