آقا حامد،
زیبایی رو جدی بگیر. خودت بشین بین خودت و خدات ببین دوست داری قضیه ادامه پیدا کنه یا اینکه همین جا تموم بشه.؟
وقتی بده ۶-۷ دیدار ایشون به دلت ننشسته ، ممکنه بعدن هم ننشینه.
تشکرشده 130 در 36 پست
آقا حامد،
زیبایی رو جدی بگیر. خودت بشین بین خودت و خدات ببین دوست داری قضیه ادامه پیدا کنه یا اینکه همین جا تموم بشه.؟
وقتی بده ۶-۷ دیدار ایشون به دلت ننشسته ، ممکنه بعدن هم ننشینه.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)