[align=justify][align=right][align=center]روزی اگرغــمی رســدت تنـــگ دل مــباش[/align][/align][/align]
رو شــکر کــن مــباد کــه از بــد بتــر شــود
ای دل صبــوربــاش و مــخورغــم کـه عاقبت
ایــن شــام صـبح گــردد و ایـن شـب سـحر شـود
تشکرشده 4,547 در 875 پست
[align=justify][align=right][align=center]روزی اگرغــمی رســدت تنـــگ دل مــباش[/align][/align][/align]
رو شــکر کــن مــباد کــه از بــد بتــر شــود
ای دل صبــوربــاش و مــخورغــم کـه عاقبت
ایــن شــام صـبح گــردد و ایـن شـب سـحر شـود
پدربزرگ (سه شنبه 30 خرداد 91)
تشکرشده 3,762 در 695 پست
شیشه ی دل را شکستن احتیاجش سنگ نیست
این شقایق با نگاهی سرد پرپر می شود
چشمک (چهارشنبه 31 خرداد 91)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
عزم آن دارم که امشب نیم مست
پای کوبان شیشه دردی به دست
سر به بازار قلنــــــــــدر در نهـــــم
پس به یک ساعت ببازم هر چه هست
پرده پنـــــــــــــــــدار می باید درید
توبـــــه زهـــــــــاد می باید شکست
عطار نيشابوري
ویدا@ (جمعه 09 تیر 91)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
یاد باد انکه نها نت نظری با ما بود
رقم مهر تو بر چهره ما پیدا بود
محمدابراهیمی (شنبه 10 تیر 91)
تشکرشده 3,762 در 695 پست
دانی که ز میوه ها چرا سی نکوست؟
نیمی رخ عاشق است و نیمی رخ دوست
چشمک (شنبه 10 تیر 91)
تشکرشده 12,257 در 2,217 پست
دل را به کف هر که نهم باز پس آرد
کس تاب نگهداری دیوانه ندارد...!
hamed65 (یکشنبه 11 تیر 91)
تشکرشده 3,762 در 695 پست
روزها فکر من اینست و همه شب سخنم
که چرا غافل از احوال دل خویشتنم
چشمک (چهارشنبه 14 تیر 91)
تشکرشده 3,762 در 695 پست
قیامت قامت و قامت قیامت
قیامت می کند این قد و قامت
چشمک (شنبه 21 مرداد 91)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
معاشران ز حریف شبانه یاد ارید
حقوق بندگی مخلصانه یاد ارید
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
اگر رفیق شفیقی درست پیمان باش
حریف خانه و گرمابه و گلستان باش
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)