الهی درکت میکنم :(
من که هر وقت با یه همچین آدمی طرف میشم و کاری هم از دستم برنمیاد اولش حسابی عصبانی میشم و بعد میشینم کلی به انتقام و اینجور چیزا فکر میکنم بعد که یه ذره آروم شدم میگم ولش کن بهتره کاری نکنم که بعدا پشیمون بشم. بذار اون مدیون من باشه بهتر از اینه که من بعدا عذاب وجدان بگیرم.
من که میگم بهش زنگ بزن و هرچی تو دلته بریز بیرون و خودت رو راحت کن. بهتر از اینه که تو خودت بریزی یا اگه نمیتونی با یه دوستی کسی که خیلی بهش نزدیکی درد و دل کن








علاقه مندی ها (Bookmarks)