واااااااااای خدا چرا انجمن اینطوریه! هی مدیر میگه مشکلات رفع شد باز همه چیز پاک میشه!!
من صبح مطلب جناب کیوان را دیدم وقت نکردم پاسخ بدم.
جناب کیوان من از اون مقاله این را برداشت کردم که آدم حسودی نیستم! خیلی پیش میاد میگم خدا این شخص عجب ماشینی داره! اما از روی حسادن نیست و از روی حرص هستش. یعنی عصبی میشم خدا به یکی 3 -4 تا ساختمان 8 واحده میده! به یکی یه واحدم نمیده!
بنظرم کاربر محترم چشمک درست گفتن که نوعی حساسیت دارم! مثلا وقتی مهمان میاد ( چون کم مهمان میاد برامون ) وقتی میرن روزم خراب میشه. یا اینکه میبینم میان تو وبلاگ دوستم نظر میدن و دوستم هم باشون گرم میگیره دیوانه میشم انگار








علاقه مندی ها (Bookmarks)