تينا جون منم دارم داغون ميشم از دستشون
خدا بلاي سرشون بياره كه ............... خسته شدم از دستشون فقط ميخوام يه لحظه براي خودم باشم تو خونه ام تنها باشم نميزارن
تشکرشده 0 در 0 پست
تينا جون منم دارم داغون ميشم از دستشون
خدا بلاي سرشون بياره كه ............... خسته شدم از دستشون فقط ميخوام يه لحظه براي خودم باشم تو خونه ام تنها باشم نميزارن
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)