سلام
بازم تاکید میکنم نظرات قبلیمو ، چون همین یاداشت خصوصیات اخلاقی خودتون و نیازها و خواسته ها و ایده آلها و همینطور خصوصیات خانم موردنظر ( ظاهری یا اخلاقی) خیلی بهتون کمک میکنه . اینجوری بهتر میتونید تصمیم بگیرید .
من نمیگم با این شرایط جداشید یا ازدواج کنید ، فقط گفتم با این روش راحتتر و با دید بازتری نسبت به قبل میتونید تصمیم بگیرید . و اگه تصمیمتون بازم این بود که نمی تونید با این ظاهر و خصوصیات کنار بیاید ، بیشتر از این احساسات خودتون و خصوصا این خانم رو درگیر نکنید . ( اگه امروز ازتون دلگیر شه بهتر از موقعی هست که ....)
قصدم اصلا ناراحت کردن شما ، یا تجسس در رابطه تون نبود . ( عذرخواهم )







علاقه مندی ها (Bookmarks)