به نظر من اینکه شما بگید که بریم یه مشاوره قبل از ازدواج اصلا حرف غیر منطقی ای نیست اما ...
1-قبلش در همون جلسه ی خواستگاری در مورد لزوم مشاوره ی قبل از ازدواج مباحثی رو مطرح کنید و منطقا ازشون بخواید که حتما مشاوره رو باید برید.
2-لزومی نداره حتما علت اصلی و هدفتون رو از رفتن به مشاوره مطرح بکنید.
میتونید از قبل یه جلسه برید پیش مشاور و بهشون همین مشکلتون رو بگید.باهاش هماهنگی کنید. ازشون بخواید در لابلای تست هاشون تست های مربوط به وسواس رو هم انجام بدن. اینجوری به اون خانم هم بر نمیخوره و هم خیالتون راحت شده.
موفق باشید.![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)