سلام مهندس
به من تا مدت ها دکتر میگفتن.
1-یه عده ای که محترمانه میگفتن و منطقی بودن.: بهشون گفتم : از لطفتون ممنون امابیشتر دوست دارم منو با اسمم صدا بزنید.
2-یه عده ای که محترمانه میگفتن و زود رنج بودن: بهشون میگفتم: از لطفتون ممنون . این نشون میده که برای من احترام قائلید. خیلی متشکرم اما وقتی منو دکتر صدا میزنید، از اینکه واقعا دکتر نیستم دلم میگیره. کاش منو با همون اسم خودم صدا بزنید. (اگه یادشون رفت سری های بعدی : با اشاره و یا آهسته یا اشاره یادآوری میکردم.)
3-کسایی که قصد تمسخر منو داشتن:(با لحن و رفتار جرات مدارانه نه پرخاشگرانه)
ممنون میشم اگه دیگه منو دکتر صدا نزنید. ( شمرده شمرده اما محکم و درحالی که تو چشاش مستقیم نگاه میکردم)(اگه تکرار میشد سری بعد یه نگاه عاقل اندر سفییه(یا صفیه4)بهشون میکردم.
-یه عده هم که خیلی پرتن. ارتباطت رو باهاشون قطع کن و اصلا حساسیت نشون نده جلوشون.









علاقه مندی ها (Bookmarks)