سلام اقای ابراهیمی
خودتون رفتید خواستگاری و مهریه بالا گفتن؟
میدونید که طبق قوانین تالار باید مشکل شخصیتونو بیان کنید.
اما کلاً مهریه بالا رو زمانی میگن که یا ترس داشته باشن که مبادا زندگی دخترشون به طلاق برسه..و ازمهریه برای ترفندی واسه جلوگیری از طلاق استفاده میشه یا اینکه اگه طلاقی اتفاق افتاد دخترشون بی پول نمونه.
یا اینکه واسه چشم و هم چشمی..میترسن اگه مهریه دخترشون کم باشه پشت سرشون حرف بزنن.
راهکار هم اینه که با خونواده دختر مراوده رو زیاد کنید و سعی کنید بهتون بیشتر اعتماد کنن..مطمئناً اگه دختر و خونوادش بهتون کاملاً اعتماد کنن و ازتون خوششون بیاد با مهر مطابق عرف موافقت میکنن.اگه غیر این بشه هم که کلاًتو انتخابتون باید بیشتر دقت کنید.
موفقباشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)