یدونه احسان عاشیق سلام
به نظر من هر چه زودتر کمی به خودت فکر کن و از طرف مقابلت بخواه یا اجازه رسمی شدن رابطه رو بدهد یا قطع رابطه کن
الان داری در جایی احساسات و علاقه صرف میکنی که شاید متعلق به تو نباشه
سعی کن در کنار احساس از عقل و منطق هم کمک بگیری
دوست ندارم جز اون کاربرهایی بشی که بعد چند سال صرف وقت و احساس به پوچی میرسن
دوست عزیز باور کن در صورت رسمی نشدن و ادامه رابطه به نتیجه دلخواه نمیرسی
امیدوارم در کنار کارشناسان راه درست رو انتخاب کنی
موفق باشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)