سلام عزیزم
به نظرم این دیدگاهو کنار بذار که اون تو منجلابه و ظاهراً تو نیستی. شاید اون یه خصوصیات خوبی داره که شما ندارید و اون هم می تونه فرض کنه شما به خاطر نداشتن خصوصیات ایشون در منجلابید. منظورم اینه که تو نحوه نگاهتون هر چند میدونم از روی دلسوزی و دوستانه است نوعی نگاه از بالا به پایین وجود داره. انگار که خودتون رو برتر از ایشون می دونید و می خواهید به راه راست هدایتش کنید. تا وقتی که این دیدگاه و داشته باشید نمی تونید کمکش کنید








علاقه مندی ها (Bookmarks)