سلام،
تا حالا همه چیز خوب بوده کاملا؟
اینطوری نبوده که ایشون به علاقه واقعی شما نسبت به خودش شک کرده باشه؟
آخه فکر می کنم که شاید شک داره که شما از ته دل بخواینش و شاید فکر میکنه که شما تو یه جریانی افتادین و تو دربایستی دارین ادامه میدین.
و این رو گفته که یعنی من دارم بهت اجازه میدم که این راهو برگردی و میخواد ببینه شما چیکار می کنین!
به نظر من بهتره شما هم این موضوع رو قبول کنین اگر تا حالا رابطتون احساسی بوده، خوبه که هردوتون یه فرصتی به خودتون بدین که به دور از احساسات به همدیگه فکر کنین.
و اگر واقعا ایشون رو میخواین آخرش بگین که میخواین دیگه!








علاقه مندی ها (Bookmarks)