به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 15

Hybrid View

  1. #1
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 فروردین 03 [ 01:56]
    تاریخ عضویت
    1390-10-11
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,483
    امتیاز
    37,786
    سطح
    100
    Points: 37,786, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsRecommendation Second ClassVeteranOverdriveTagger Second Class
    تشکرها
    8,332

    تشکرشده 10,025 در 2,339 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    374
    Array

    RE: نمیتوانم حرف ها و تهمت های خانواده ی شوهرم رو فراموش کنم.

    مهسا جان

    بگرد و ببین خودت چه ضعفی داری...چه نقصی داری که با گفتن اینجور جملات انقدر ناراحت میشی؟

    تو زیبا نیستی؟زشتی؟

    ایا مهسا رو همونجوری که هست قبول داری؟

    شاید خودتم اعتقاد داری واقعا مارد همسرت ازت زیبا تره...


    لطفا تاپیکها رو با دقت بخون

    درسته اینجا میتونی همدردی کنی..اما سعی کن برای بهبود زندگیت هم تلاش کنی

    اینهمه ما برات نوشتیم...اما تو امدی فقط نوشتی که مادر همسرم فلان حرف رو میزنه !

    تا وقتی اینجوری ذره بین گرفتی دستت و داری کارهاشونو مرور میکنی همین حال رو خواهی داشت و مطمئن باش بدتر هم میشی و بازم مطمئن باش که زندگی تون هم حتما بهم میریزه....

    در پست قبلیم بهت دو تا راهکار دادم...:
    1. بیخیالی
    2.جواب مودبانه

    تو بیشتر از همه نیاز داری روی خودت کار کنی....روی دیدگاهت...روی بالا بردن ظرفیتت....

    من اگر مادر همسرم بهم بگه من از تو خوشگل ترم...به این نتایج میرسم:

    1.من واقعا زیباترم و انقدر زیبایی من براش سخت بوده که مجبوره اینطوری خودش رو مطرح کنه

    2.مادر همسرم اعتماد به نفس ضعیفی داره

    3. قصدش ناراحت کردن منه(که در مورد شما به هدفش رسیده و داره خیلی خوب در این زمینه پیشرفت میکنه ! )

    اصلا دلیلی نداره بشینی براش بگی زیبایی فلانه و بسانه....

    بهت گفتم خیلی وقتا یه لبخند....سکوت...از خیلی جوابها سنگین تره


    یه مثال برا میزنم:

    مثلا یکی تحصیلاتش پنجم ابتداییه.میاد به یکی که تحصیلاتش ارشده میگه بیا مثلا یه موضوع درس رو برات بگم.میدونی من جای اون کسی که ارشد داره باشم چه حسی بهم دست میده؟

    فقط حس اینکه اون فرد نیاز داره از سمت من تایید بشه....

    من بهت چند تا جمله با سیاست رو گفتم...البته اگر پستها رو با دقت بخونی استفاده میکنی...

    اگر میگه زیباترم و فلان

    بگو بله مادر جون..واقعا هم که شما زیبا هستید...نه با کنایه ..نه با طعنه...با لیخند و مهربونی

    مطمئن باش اگر لحنت درست باشه دیگه محال ممکنه این جمله رو تکرار کنه

    موفق باشی

  2. 2 کاربر از پست مفید maryam123 تشکرکرده اند .

    maryam123 (چهارشنبه 21 تیر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. همسرم نمیتواند مرا درک کند
    توسط نارجیس در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: پنجشنبه 22 مرداد 94, 05:21
  2. نمیتوانم خودم را متقاعد به ازدواج کنم
    توسط سارا66 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 18 خرداد 92, 14:24
  3. چگونه رگ خواب مردی میتوان فهمید
    توسط مریم زد98 در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: شنبه 04 آذر 91, 13:02
  4. خیانت شوهرخواهرم به خواهرم ، من چه کار میتوانم بکنم ؟
    توسط soha10 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: چهارشنبه 17 آبان 91, 09:52
  5. پیامدهای سنگین یک رابطه، نه میتوانم فراموش کنم نه میتوانم ادامه بدهم
    توسط kindly girl در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: دوشنبه 14 فروردین 91, 02:26

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:02 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.