بعنوان یه پسر فکر می کنم دلیل های زیر رو داشته باشه.
اول که میگه حجابتو بیشتر رعایت کنی بعدش کار به فاز جسمانی میرسه . شاید یه ذره احتمال داشته باشه که این دلیلش باشه.
بحث کار هم بیخودی پیش کشیده ، همیشه می دونستم که پسرای عاشقانرژی و نیرو شون برای کار چندین برابر میشه ، حالا این دلیل ایشون به نظرم دلیل اصلیش نیست.
به نظر من دیگه اصلا مهم نیست تا به دلیلش فکر کنی، کسی که قدر یه دختر خوب رو نمی دونه هیچ ارزشی نداره.
به نظر من اگه بیفتی دنبالش که چرا رفتی و خودتو پیشش به آب و آتیش بزنی کار رو خراب تر می کنی، خدایا شکر که اون ارتباطاتتون بیشتر پیشرفته نشد() وگرنه برای پسری که یه شبه میذاره و میره اگه سطح ارتباطاتتون بیشتر از معمول بود زمینه سوء استفاده بوجود می یومد
، حالا باید خدایاشکر کنی که از این رابطه بیرون اومدی
.
من میگم دیگه همچین پسری ارزششو ندارهکه وقتتو براش بذاری. مطمئن باش یکی اون بیرون هست که در آینده دنیاش فقط فقط تویی.







.
.
انرژی و نیرو شون برای کار چندین برابر میشه ، حالا این دلیل ایشون به نظرم دلیل اصلیش نیست.
، کسی که قدر یه دختر خوب رو نمی دونه هیچ ارزشی نداره.
) وگرنه برای پسری که یه شبه میذاره و میره اگه سطح ارتباطاتتون بیشتر از معمول بود زمینه سوء استفاده بوجود می یومد
.

علاقه مندی ها (Bookmarks)