[align=justify]سلام محمد جان،
مهمترین چیزی که دلم می خواد بهت بگم اینه:
حوادث انسان هاي بزرگ را متعالي و انسان های كوچك را متلاشي مي کنند.
لطفا یه جایی تو اتاقت این جمله رو بچسبون که همیشه جلو چشمت باشه. تو انسان بزرگی هستی، این حادثه می تونه مسیر زندگی خودت و انسان های دیگری رو (بواسطه تو) تغییر بده.[/align]








علاقه مندی ها (Bookmarks)