به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 12 , از مجموع 12
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 14 تیر 92 [ 15:54]
    تاریخ عضویت
    1390-3-21
    نوشته ها
    124
    امتیاز
    1,577
    سطح
    22
    Points: 1,577, Level: 22
    Level completed: 77%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    478

    تشکرشده 487 در 116 پست

    Rep Power
    28
    Array

    RE: احساس مي كنم ديگه فرصتي ندارم ...

    [align=justify]سلام شقایق جان، خوبی عزیزم؟ بهتر شدی؟ منظورم نسبت به اولین پستیه که تو این تاپیک گذاشتی.

    اینکه عقاید، تفریحات و غذاهایی که دوست دارید، شبیه به هم بوده، به این معنا نیست که فقط نسبت به این شخص این مشترکات رو داری، درسته؟ بنابراین نباید فکر کنی دیگه از کسی خوشت نخواهد آمد و این آخریش بوده. همونطور که خودت تو یکی از پست هات نوشتی، دختر پرتوقعی نیستی، بنابراین احتمال اینکه بازم کسی رو دوست داشته باشی و به همین اندازه ازش خوشت بیاد، زیاده. من که از صمیم قلبم آرزو می کنم به زودی همچین فردی رو ملاقات کنی، که پایه خوبی برای تشکیل خونواده هم باشه.

    اما در مورد کمتر شدن تعداد انتخاب ها با گذر سن، من از این زاویه ای که نگاه می کنی (از زاویه علم احتمال) نمی تونم حرفت رو رد کنم، اما خیلی وقتا ویژگی های شخصیتی و اخلاقی ای که با افزایش سن بدست میان، اتفاقا تعداد افرادی که به سمت یک شخص جذب می شن رو بیشتر هم می کنن.

    در سن کم، درسته که از نظر علم احتمال، تعداد انتخاب ها بیشتر هستند، اما معمولا تجربه انتخاب درست از بین انتخاب های موجود کمتره، و بعد از ازدواج هم تدبیر و استحکام زندگی شخصی که فهمیده تره ( فهمیده تر نسبت به وقتی که سنش کمتر بود)، بیشتره. و هم اینکه این شخص بیشتر قدر زندگیش رو خواهد دانست.

    بنابراین من در کل اتفاقا خیلی هم خوش بینم که دختری مثل تو زندگی سالم و شادی رو تشکیل خواهد داد. اما فقط در صورتیکه امیدش رو از دست نده و بتونه قبل از تشکیل خونواده هم زندگی مجردی سالم و شادی رو داشته باشه.

    راستی در مورد تکنیک توقف فکر، این تکنیک با اینکه سعی کنی به چیزی فکر نکنی، فرق می کنه ها! [/align]

  2. کاربر روبرو از پست مفید آزرمیدخت تشکرکرده است .

    آزرمیدخت (سه شنبه 20 تیر 91)

  3. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 08 بهمن 91 [ 14:32]
    تاریخ عضویت
    1391-3-28
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    543
    سطح
    10
    Points: 543, Level: 10
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    26

    تشکرشده 26 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: احساس مي كنم ديگه فرصتي ندارم ...

    آذرميدخت عزيز سلام
    ببخشيد كه نتونستم زودتر از اين جوابتو بدم . مرسي كه برام آرزوهاي خوب مي كني و انزژي مثبت مي فرستي . البته خيلي جالبه با وجود اين نوميدي ها و تنهائيها ، خودم هم نسبت به آينده ام خوش بين هستم و فكر مي كنم اونيكه بايد توي زندگيم بياد يه روزي خواهد آمد...
    درمورد تكنيك توقف فكر هم تصورم اين بوده كه بيشتر براي افكار پر استرس كاربرد داشته باشه.
    بازم از اينكه به فكرم بودي ممنون


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.