ببنید دوست عزیز مهم نیست که اینجا ما چه چیزی رو قبول داریم و چه چیزی رو رد میکنیم . بله این کاملا درست هست که زشت بودن رفتار همسر ایشون هیچ توجیهی ندارد.نوشته اصلی توسط شازده كوچولو
اما باید توجه کنید که ادمی که دچار عقده میشود به خصوص عقده جنسی و یا اینکه از روی لجبازی و تنبیه همسرش رفتاری میکند هم مسئله ای هست که باید به هر حال بررسی شود که البته شاید کاملا رد شود و اصلا چنین موردی وجود نداشته باشد و در هر حال اگر هم وجود داشته باشد هیچ توجیهی برای این رفتار شرم اور نیست








علاقه مندی ها (Bookmarks)