شميم عزيز سلام
مرسي كه به نگرانيها و احوالپرسيهاي ما اهميت دادي و اومدي كه جز اين هم انتظاري نميرفت.
خوشحالم كه دوباره حضورت رو ميبينم.
و خوشحالم كه هنوز با هم هستيد.
راستش با خوندن مطلب اخير در مورد حرفهاي غيرواقعي كه به پدر و مادر گفته واقعا متاسف و شوكه شدم.
به نظر من يكم صبر كن . صبري متفاوت.
در صدد اصلاح همسرت و زندگيت نباش.
به فكر جدايي نباش.
به فكر انتقام نباش.
غصه گذشته رو نخور .
نگران آينده هم نباش.
در مقابل همسرت خيلي بيتفاوت برخورد نكن كه آسيب ببيني. (چون آدم با عاطفه اي هستي نميتوني در كمال خونسردي بي تفاوت باشي. بنابراين نقش آدمهاي بيتفاوت و كم عاطفه رو كه بازي ميكني بهت فشار مياره)
مثل گذشته هم در دسترس همسر و خانواد همسرت نباش.
اولويت اصلي در زندگيت رو خودت قرار بده.
اگه پول داري برو كلاسهايي كه بهت نشاط بده. اگه نداري از مامان يا كسي كه ميتوني قرض كن. (در اين زمينه قرض مشكلي نداره)
غذا درست كن نه با اولويت دلخواه همسرت . با اولويت توانايي خودت.
تو خونه آواز بخون.
اگه تونستي كلاس موسيقي برو. مثل تار سه تار سنتور يا ..
پيش دوستانت برو با هم خوش بگذرونيد. اما از غمهات به اونها چيزي نگو. لذت ببر از با هم بودنتون.
خانواده شوهرت كه اومد ريلكس باش . پذيرايهاي خاص نكن. به جاي آب شير نده. آب بده.
ميوه داشتي بزار نداشتي خجالت نكش . چاي بذار و بنشين .
خانواده همسرت حرفهاي نادرست گفتن با تمرين رفتار جرات مندانه جواب حرفهاشون رو بده.
از راه حلهاي قديمي كه جواب نگرفتي استفاده نكن.مثل محبت زياد- خودخوري- شلوغ كردن تولدها و ...
با خودت مهربون باش
نتيجه متفاوت ميشه
موفق باشي![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)