من ازت میخوام برای لحظه ای اینو بخونی و بفهمی
من ازت می خوام زمانی که باهات صحبت می کنم بهم نگاه کنی دوست ندارم از رو اجبار و اسرار این کارو کنی دوست دارم با شوق و علاقه بهم نگاه کنی
من ازت می خوام زمانی که با هم دعوا می کنیم غرورتو مثل من کمی زیر پا بذاری به حرفام گوش کنی و درکم کنی
من ازت می خوام وقتی پیش خانوادتی بیشتر از هر چیز اول به من توجه کنی
من ازت می خوام وقتی ناراحت و عصبانیم علت اونو جویا بشی
من ازت می خوام روزی یک بار حداقل بهم تلفن کنی
من ازت چیز زیادی نمی خوام در کل از تو توجه و احترام می خوام همونطور که تو زندگیمون جزء عشق چیزی نداریم بذار بفهمیم که به هر جا می رسیم با هم می رسیم با عشق و مهربونی می رسیم
شوهر خوب و مهربونم خیلی دوست دارم







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)