سلام انیتای عزیز.نمیدونم چی بگم نمیخوام ذهنتو خراب کنم ولی کاش بهش نمیگفتی که پیاماشو دیدی اگه مقصر باشه که سریع قضیه رو جم وجور میکنه اگه نباشه هم اون احساس میکنه دیگه بهش اعتماد نداری برای همیشه و این اصن خوب نیس.گفتی دس دس کرد هم تو شکستن سیمکارت و هم به پلیس اطلاع دادن اینا اصن نشانه خوبی نیس.تازه کی غیر از همسرت شمارشو میتونه به طرف داده باشه.با این حال باید امار دختره رو دربیاری وگرنه داغون میشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)