اگه جرات خودکشی داری پس جرات ادامه ی زندگی رو هم داری خودکشی کردن خیلی سخت تر از زندگی کردنه.منطقی باش.
تشکرشده 2 در 2 پست
اگه جرات خودکشی داری پس جرات ادامه ی زندگی رو هم داری خودکشی کردن خیلی سخت تر از زندگی کردنه.منطقی باش.
ruhe khoda (جمعه 16 تیر 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)