zogol عزیز
به تالار همدردی خوش آمدی
جهت اطلاع شما عرض می کنم که تالار همدردی با دلایل متقن و اصولی با روبط دوستی دختر و پسر مخالف هست ، و لذا در راستای ادامه اینگونه روابط یا توسعه و عمیق آن هیچ گونه راهنمایی ای نمی دهد بلکه توصیه به ترک این روابط دارد .
این پسر کار بسیار عاقلانه ای می کند که اجازه گسترش ارتباط نمی دهد ، بهتره عز نفس خود را حفظ کرده و در پی به دام انداختن و توسعه رابطه نباشید .
موفق باشید
.








علاقه مندی ها (Bookmarks)