به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 79

Threaded View

  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 26 دی 91 [ 17:38]
    تاریخ عضویت
    1391-4-07
    نوشته ها
    30
    امتیاز
    732
    سطح
    14
    Points: 732, Level: 14
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 68
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    89

    تشکرشده 93 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: روابط همسرم قبل ازدواج

    باید رو خودت کار کنی !
    2 تا حالت داره هر کدام بخش بخش می شه

    1 - تمام می کنی و ... !
    ولی این ذهنیت پیشت می مونه که اکثر دخترها اینجورن
    تو زندگی بعدیت این شک همیشه همراهت هست و ...
    2- می بخشی
    وقتی می بخشی چند تا مسئله پیش می یاد
    همیشه این فکر باهاته نکنه باز بره سراغ این کار ! شاید واقعا تا آخر عمر سالم باشه ، ولی کافی هست یه حرکت کوچیک ، مثلا پچ پچ کنه با گوشی موبایل ، نا خود آگاه ذهنت سریع می ره سمت اینکه ...
    کافی هست مثلا مسافرت رفته باشی و زنگ بزنی بهش و جواب نده یا دیر جواب بده
    سریع ذهنت می ره سمت ... !
    باهاش دعوات شده ( چیزی که پیش می یاد تو زندگی همه ) ، همش فکرت اینه نکنه الان ... !
    این 2 تا حالت حتما باید بری مشاوره یا خودت رو تقویت کنی

    بله همه اینها درسته. باید اول با خودم کنار بیام بعد تصمیم بگیرم. ولی اینها به اون خانوم هم بستگی داره که چجوری رفتار کنه. مشاور هم دو هفته دیگه وقت دارم. توکل به خدا ببینیم چی می شه.
    ممنون از راهنماییتون


    مطمئناً روزهای سختی را می گذرانی که هیچیک از ما نمی توانیم به سادگی درک کنیم.
    ولی حتماً شنیده ای که باید در سختیهای زندگی از صبر و نماز کمک گرفت پس از خداوند متعال کمک بخواه و صبور باش.
    727272
    وَعَسَى أَن تَكْرَهُواْ شَيْئًا وَهُوَ خَيْرٌ لَّكُمْ وَعَسَى أَن تُحِبُّواْ شَيْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَّكُمْ وَاللّهُ يَعْلَمُ وَأَنتُمْ لاَ تَعْلَمُونَ
    شايد چيزی را، ناخوش بداريد و در آن خير شما باشد و شايد چيزی را دوست داشته باشيد و برايتان ناپسند افتد خدا می داند و شما نمی دانيد
    بقره216
    لِكَيْلَا تَأْسَوْا عَلَى مَا فَاتَكُمْ
    بر آنچه از دستتان می رود اندوهگين نباشيد
    ممنون از دلداریتون. بله من هم این آیات رو خوندم. ولی موندم که من کدوم ور قضیه ام؟! اونی که باید ناخوشایندو قبول کنم جون خیری توش هست یا اون که باید خوشایند خودم رو بزارم کنار و اندوهگین نباشم چون خیری توش نیست.
    من فکر می کنم همه چیز بستگی به خود ادما داره
    اگر من بتونم تا حدی فراموش کنم و اون خانوم هم مراقب رفتاراش باشه و کارای مشکوک نکنه می تونیم ادامه بدیم. ولی خوب اگر داره!
    به هر حال ممنون از راهنماییتون


    نقل قول نوشته اصلی توسط گوشت تلخ
    بدبخت جان
    داداش من

    خیلییییییییی سخته.میدونم
    قبول کن یه کم خام رفتار کردی.یه کم بچگی به خرج دادی
    آخه تو یه ماه..

    شاید خیلیا بیان اینجا به این پست من اعتراض کنن ولی واقعیت رو هم باید در نظر گرفت

    حالا دیگه هرچی بوده تموم شده
    نمیخوام بیشتر از این نمک رو زخمت بپاشم ولی...

    میگی اگه دیگه نامزدت رفتارشو تکرار هم نکنه، با این فکر و خیالات باطل نمیدونی چیکار کنی
    کینه به دل گرفتی داداش من
    و چون اونجوری که میگی،اصل رو بر صداقت گذاشتی و به اون دختر اعتماد کردی، وقتی دیدی اون با چند نفر ارتباط داشته و دروغ گفته بهت، داغون شدی
    شاید این مسئله رو کسی که خودش با صد تا دختر دوست بوده و خوابیده، بتونه هضم کنه ولی تو...

    ببین بیا روراست باشیم داداش
    بشین و فکر کن
    تنهای تنها

    ببین میتونی به نامزدت دوباره اعتماد کنی؟
    ببین میتونی در آینده، به خاطر شک و تردید، زندگی جفتتونو جهنم نکنی؟
    ببین تو وضعیتی هستی که بتونی فراموش کنی؟

    اگه نه...
    خودت و اون دختر رو بدبخت نکن
    مسیرت رو ازش جدا کن
    هر دوتون هنوز جوونین

    همین
    من همه چیز رو گذاشتم رو پایه صداقت. گفتم این خانوم راست می گه مگه اینکه خلافش ثابت بشه همونطور که خدا گفته تو قرآن با مردم رفتار کنید. من یک ماه اشنا نبودم. 7 ماه قبلش با ایشون اولین دیدارم بود و قبل از اون چند سال قبلش توی دانشگاه. فکر نمی کردم یه آدم بتونه ابنقدر عوض شده باشه و از راه بدر بشه. الان یک ماهه که عقدیم.
    حالا هم تصمیم دارم یه مدت به خودم و اون فرصت بدم که فکر کنیم. می گه پشیمونم و می خوام خوب زندگی کنم ، توبه کردم.
    اگه واقعا توبه کرده باشه و بهواد خوب زندگی کنه مطمئنا خدا رو خوش نمیاد دلش رو بشکونم و امیدش رو نا امید کنم. درسته اون دل من رو بد شکونده ولی امید دارم به این که بتونه جبران کنه و راه درست رو ادامه بده تو زندگیش. من هم تمام سعیم رو می کنم.
    ولی خوب هنوز هم برای تصمیم گیری زوده. باید صبر کنم تا خودشو نشون بده و نشون بده که می خواد خوب زندگی کنه و توانایی این کار رو داره.
    به هر حال ممنون از راهنماییتون.

  2. کاربر روبرو از پست مفید badbakht تشکرکرده است .

    badbakht (پنجشنبه 15 تیر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:47 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.