باید رو خودت کار کنی !
2 تا حالت داره هر کدام بخش بخش می شه
1 - تمام می کنی و ... !
ولی این ذهنیت پیشت می مونه که اکثر دخترها اینجورن
تو زندگی بعدیت این شک همیشه همراهت هست و ...
2- می بخشی
وقتی می بخشی چند تا مسئله پیش می یاد
همیشه این فکر باهاته نکنه باز بره سراغ این کار ! شاید واقعا تا آخر عمر سالم باشه ، ولی کافی هست یه حرکت کوچیک ، مثلا پچ پچ کنه با گوشی موبایل ، نا خود آگاه ذهنت سریع می ره سمت اینکه ...
کافی هست مثلا مسافرت رفته باشی و زنگ بزنی بهش و جواب نده یا دیر جواب بده
سریع ذهنت می ره سمت ... !
باهاش دعوات شده ( چیزی که پیش می یاد تو زندگی همه ) ، همش فکرت اینه نکنه الان ... !
این 2 تا حالت حتما باید بری مشاوره یا خودت رو تقویت کنی
بله همه اینها درسته. باید اول با خودم کنار بیام بعد تصمیم بگیرم. ولی اینها به اون خانوم هم بستگی داره که چجوری رفتار کنه. مشاور هم دو هفته دیگه وقت دارم. توکل به خدا ببینیم چی می شه.
ممنون از راهنماییتون
ممنون از دلداریتون. بله من هم این آیات رو خوندم. ولی موندم که من کدوم ور قضیه ام؟! اونی که باید ناخوشایندو قبول کنم جون خیری توش هست یا اون که باید خوشایند خودم رو بزارم کنار و اندوهگین نباشم چون خیری توش نیست.مطمئناً روزهای سختی را می گذرانی که هیچیک از ما نمی توانیم به سادگی درک کنیم.
ولی حتماً شنیده ای که باید در سختیهای زندگی از صبر و نماز کمک گرفت پس از خداوند متعال کمک بخواه و صبور باش.
727272
وَعَسَى أَن تَكْرَهُواْ شَيْئًا وَهُوَ خَيْرٌ لَّكُمْ وَعَسَى أَن تُحِبُّواْ شَيْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَّكُمْ وَاللّهُ يَعْلَمُ وَأَنتُمْ لاَ تَعْلَمُونَ
شايد چيزی را، ناخوش بداريد و در آن خير شما باشد و شايد چيزی را دوست داشته باشيد و برايتان ناپسند افتد خدا می داند و شما نمی دانيد
بقره216
لِكَيْلَا تَأْسَوْا عَلَى مَا فَاتَكُمْ
بر آنچه از دستتان می رود اندوهگين نباشيد
من فکر می کنم همه چیز بستگی به خود ادما داره
اگر من بتونم تا حدی فراموش کنم و اون خانوم هم مراقب رفتاراش باشه و کارای مشکوک نکنه می تونیم ادامه بدیم. ولی خوب اگر داره!
به هر حال ممنون از راهنماییتون
من همه چیز رو گذاشتم رو پایه صداقت. گفتم این خانوم راست می گه مگه اینکه خلافش ثابت بشه همونطور که خدا گفته تو قرآن با مردم رفتار کنید. من یک ماه اشنا نبودم. 7 ماه قبلش با ایشون اولین دیدارم بود و قبل از اون چند سال قبلش توی دانشگاه. فکر نمی کردم یه آدم بتونه ابنقدر عوض شده باشه و از راه بدر بشه. الان یک ماهه که عقدیم.نوشته اصلی توسط گوشت تلخ
حالا هم تصمیم دارم یه مدت به خودم و اون فرصت بدم که فکر کنیم. می گه پشیمونم و می خوام خوب زندگی کنم ، توبه کردم.
اگه واقعا توبه کرده باشه و بهواد خوب زندگی کنه مطمئنا خدا رو خوش نمیاد دلش رو بشکونم و امیدش رو نا امید کنم. درسته اون دل من رو بد شکونده ولی امید دارم به این که بتونه جبران کنه و راه درست رو ادامه بده تو زندگیش. من هم تمام سعیم رو می کنم.
ولی خوب هنوز هم برای تصمیم گیری زوده. باید صبر کنم تا خودشو نشون بده و نشون بده که می خواد خوب زندگی کنه و توانایی این کار رو داره.
به هر حال ممنون از راهنماییتون.









علاقه مندی ها (Bookmarks)