شما اگه همچین مشکلی هم مطرح نبود باید بازم به مشاور مراجعه کنید..برای اینکه مشاور مجرب تخصص داره و میتونه بفهمه که ایا دختر و پسر اماده ازدواج و مناسب همدیگه هستن؟به همین خاطر حساسیت هایی که وجود داره و روابطی که هست باعث می شه نشه راحت با موضوع برخورد کرد و مثلا راحت رفت پیش مشاور و مساله را مطرح کرد.
شما قبلش با مشاور صحبت کنید،نگرانیتونو بگید،همین حرفایی که اینجا زدید رو به مشاور هم بگید،اونم با تستهایی که میگیره،با صحبتهایی که انجام میده به شناختت ازاون دختر کمک میکنه.
احیانا برای اینکه واسه اون دختر هم سوءتفاهمی پیش نیاد توضیح بدید که چرا مشاوره قبل ازدواج لازمه و به خود اون دختر هم واسه تصمیم گیری کمک میکنه.
موفق باشید








علاقه مندی ها (Bookmarks)