سلام Meriam عزیز
من خودم آخر مشکلات هستم و احساس می کنم انقدر آدم پخته ای نیستم که بتونم شما رو راهنمایی کنم اما امروز مطالبی در مورد رفتار جراتمندانه توی سایت خوندم که خیلی برام جالب بود و با خودم گفتم ای کاش قدرتش رو داشتم که اینطور رفتار می کردم و در عین حال آرامش خودم رو حفظ می کردم . یعنی صبر ، آرامش و بیان خواسته ها به صورت قاطعانه .ببخشید که این حرف رو میزنم اما امثال من و شما در ازدواج عجولانه و ناآگاهانه تصمیم گرفتیم پس بیا برای طلاق عجله نکنیم. حداقل چند سال تلاش کنیم برای ساختن اگر نشد بعد طلاق می گیریم . اونوقت دیگه دلمون نمیسوزه که چرا برای طلاق عجله کردیم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)