سلام اقای محترم
خواهش میکنم این اسم کاربریتونو عوض کنید چرا بدبخت؟؟
من میفهمم چه حالی دارین ضربه خوردن از کسی که عشقته و انتظارشو نداری خیلی سخته
ولی متاسفانه باید گفت تو این اجتماع همه جور ادمی هست و همه که خوب نیستند
شما خودت چون با صداقت رفتی جلو ودلت مثل اب صاف و ذلال بوده فکر کردی اون خانم هم مثل شماست که متاسفانه ضربه خوردی
من چیزی نمیدونم که بهتون مشاوره بدم خواستم باهاتون همدلی کنم یه خورده اروم بشین ولی حتما دوستهای خوب و مشاورین به زودی به کمکتون میان و راه حلهای خوبی بهتون پیشنهاد میدن
فقط میتونم بگم در حال حاضر خونسردی خودتونو حفظ کنید ارمش داشته باشید به اعصابتون و جسمتون فشار نیارید دنیا که به اخر نرسیده گاهی وقتها ادمها بخاطر سادگی و خوب بودنشون باید بهای گزافی بپردازند که کمی پخته تر بشن








علاقه مندی ها (Bookmarks)