سلام آیسان
برادر من هم به شیشه اعتیاد داشت نمی دونم می گن شیشه رو نمی شه ترک کرد ما بیشتر از ده بار اونو تو کمپ های مختلف بستری کردیم اما هر بار که می آمد بیرون دو هفته نمی کشید که دوباره می رفت سراغش البته بهونه اون این بود که انگیزه زندگی نداره چون با خانمش خیلی مشکل داشتند و همیشه با هم دعوا می کردند به خاطر همین اعتیاد کارش رو که تو سایپا بود از دست داد الان حدود دو ماه از اخرین کمپش می گذره و هنوز نرفته سراغش ما خیلی دور و ورش هستیم و هواش رو داریم هیج دردی تو زندگی بدتر از این نیست از خدا می خوام شوهرت ترک کنه و برادر من هم دیگه نره سراغش واقعا خانمان سوزه . در ثانی خرج مصرف شیشه خیلی بالاست تو اون یکسال که بیکار بود چه جوری خرج اعتیادش رو در می آورد ؟
باورت نمی شه اما برادر من وقتی زنش پول در اختیارش نمی گذاشت وسایل خونه رو می برد می فروخت حتی چندین بار ما متوجه غیبت وسایلمون می شدیم که فهمیدیم اون حتی از خونه ما هم دزدی می کرد خیلی وحشتناکه که آدم به برادرش اعتماد نداشته باشه و وقتی می اومد خونه وسایل قیمتی رو از دم دستش پنهان می کردیم . من پیشنهادم اینه اگه ترک نکرد ترکش کن واقعا این چیزی نیست که بشه باهاش ساخت








علاقه مندی ها (Bookmarks)