ببین مرضیه خانوم. من چن سال پیش که کنکور ارشد دادم ، چن ماه بیشتر وقت نداشتم ، استرسم بسیار بسیار بالا بود.
تقریبا همین کار رو انجام می دادم ، ولی موهای صورتمو دست میزدم.
منم موقعی که پی بردم این کارم غیر عادیه ، سعی کردم دستم رو جایی بند کنم ، مثلا یه خودکار دستم باشه ، یا هر موقع یادم می یومد سریع قطعش می کردم.
در واقع باید خیلی سعی کنین.
یکی از دوستان گفتن که جلوی آینه نرین ، ولی من می گم برین ، چون استرس شما رو زیاد می کنه و هر چه شما توی این زمینه ببینید که چه بلایی دارین سر خودتون می یارین ، بهتر می تونین جلوگیری کنین.








علاقه مندی ها (Bookmarks)