به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 27 از 71 نخستنخست ... 7171819202122232425262728293031323334353637475767 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 261 تا 270 , از مجموع 702
  1. #261
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    نقل قول نوشته اصلی توسط بچه مثبت

    بیچاره شیرازی ها! با این تقلید لهجه تون!
    البته من شیرازی نیستم. :)
    زدی تو ذوق کودک درونم اشک بچه رو درآوردی!
    حالا دست کودکمو گرفتم آوردم با والدت حسابی دعوا کنم. البته والدت رو خوب نمیشناسم میترسم مستبد و زورگو باشه، بهتره با همون بالغ محترم با دیالوگ حلش کنیم:

    ببین بچه مثبت گرامی! عرضم به حضور انورتون که شما شیرازی نیستی وگرنه اگر بودی یکعدد مدال شهروند افتخاری شیراز بر گردن بی دل مینداختی بابت این لهجه اورجینال شیرازی! بله!

    دنیای جالبه نه؟
    من دیشب تا صبح کابوس سالاد ماکارونی ماست مالی شده دیدم، اونوقت گلنوش از ذوقش اینهمه برای این سالادت سینه چاک کرد! چقدر ما آدمها سلائقمون متفاوته

  2. 4 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    بی دل (شنبه 10 تیر 91)

  3. #262
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 24 اسفند 91 [ 18:19]
    تاریخ عضویت
    1390-5-16
    نوشته ها
    116
    امتیاز
    1,779
    سطح
    24
    Points: 1,779, Level: 24
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    742

    تشکرشده 756 در 179 پست

    Rep Power
    26
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    نقل قول نوشته اصلی توسط بی دل
    دنیای جالبه نه؟
    من دیشب تا صبح کابوس سالاد ماکارونی ماست مالی شده دیدم، اونوقت گلنوش از ذوقش اینهمه برای این سالادت سینه چاک کرد! چقدر ما آدمها سلائقمون متفاوته
    :) خوب واسه شما هم یه پیشنهاد ویژه دارم! شلتوک برنج را تهیه کنید و آن را مانند چایی دم کنید و آبش را بر روی برنج بریزید ( در واقع کته می‌شود) هم مزه ی خوبی به برنج می ده هم کلی خاصیت داره از جمله این که برخی فلزهای مورد نیاز بدن مانند روی را تامین می کنه و ریزش مو را هم کم می کنه. اینم یه پیشنهاد پست مدرنی :)


    نقل قول نوشته اصلی توسط بی دل
    نقل قول نوشته اصلی توسط بچه مثبت

    بیچاره شیرازی ها! با این تقلید لهجه تون!
    البته من شیرازی نیستم. :)
    زدی تو ذوق کودک درونم اشک بچه رو درآوردی!
    حالا دست کودکمو گرفتم آوردم با والدت حسابی دعوا کنم. البته والدت رو خوب نمیشناسم میترسم مستبد و زورگو باشه، بهتره با همون بالغ محترم با دیالوگ حلش کنیم:

    ببین بچه مثبت گرامی! عرضم به حضور انورتون که شما شیرازی نیستی وگرنه اگر بودی یکعدد مدال شهروند افتخاری شیراز بر گردن بی دل مینداختی بابت این لهجه اورجینال شیرازی! بله!
    نمی خواد از والد درون من بترسید! والد درون من نه مستبده و نه زورگو البته تا زمانی که عصبانی نشه!

    اما کودکم من هفت سال توی شیراز زندگی کردم و شیراز و لهجه‌ی شیرازی را خیلی خوب می‌شناسم. شما با این تقلید لهجه تون تنها نشانی که می‌شه بهتون داد نشان سیمرغ طلایی ضدحال به شیرازی هاست بله !
    مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى (پیامبر اکرم ص )

  4. 6 کاربر از پست مفید بچه مثبت تشکرکرده اند .

    بچه مثبت (شنبه 10 تیر 91)

  5. #263
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    واسه شما هم یه پیشنهاد ویژه دارم! شلتوک برنج را تهیه کنید و آن را مانند چایی دم کنید و آبش را بر روی برنج بریزید ( در واقع کته می‌شود) هم مزه ی خوبی به برنج می ده هم کلی خاصیت داره از جمله این که برخی فلزهای مورد نیاز بدن مانند روی را تامین می کنه و ریزش مو را هم کم می کنه.
    این جا برنامه اقای گلرخه؟
    چرا عین مادربزرگا هی دستور اشپزی میدی اونم از نوع عجیب غریب.یه کتاب اشپزی گذاشته کنار دستش از روش میخونه و الکی تغییر میده که نفهمیم تقلب کرده.

    مثلا اسم گوشت کوبیده ابگوشت رو میذاره قیمه!!

    گفتن نواوری و خلاقیت نگفتن کل اصالت غذای ایرونی رو ببری زیر سوال.

    الان دوباره میاد میگه نه اگه شما گل کاکتوس رو تو قورمه سبزی که توش بادمجون داره بندازید تا قل بزنه بعد درش بیار با عدس پلویی که به جای برنج ماکارونی داره بخوری خاصیت داره دیگه انگشت پات زُق زُق نمیکنه(ببخشید املای زق زق رو نمیدونم)

  6. 6 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    بهار.زندگی (شنبه 10 تیر 91)

  7. #264
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 آذر 91 [ 02:06]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,122
    امتیاز
    4,639
    سطح
    43
    Points: 4,639, Level: 43
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 111
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    4,800

    تشکرشده 4,874 در 1,141 پست

    Rep Power
    129
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    نقل قول نوشته اصلی توسط بهار66


    این جا برنامه اقای گلرخه؟

    بهار گلرخ نه، گلریز

    وای مردم از خنده یه لحظه واقعا احساس کردم دارم برنامشو نگاه میکنم

  8. 3 کاربر از پست مفید گلنوش67 تشکرکرده اند .

    گلنوش67 (شنبه 10 تیر 91)

  9. #265
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 24 اسفند 91 [ 18:19]
    تاریخ عضویت
    1390-5-16
    نوشته ها
    116
    امتیاز
    1,779
    سطح
    24
    Points: 1,779, Level: 24
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    742

    تشکرشده 756 در 179 پست

    Rep Power
    26
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    نقل قول نوشته اصلی توسط بهار66
    واسه شما هم یه پیشنهاد ویژه دارم! شلتوک برنج را تهیه کنید و آن را مانند چایی دم کنید و آبش را بر روی برنج بریزید ( در واقع کته می‌شود) هم مزه ی خوبی به برنج می ده هم کلی خاصیت داره از جمله این که برخی فلزهای مورد نیاز بدن مانند روی را تامین می کنه و ریزش مو را هم کم می کنه.
    این جا برنامه اقای گلرخه؟
    چرا عین مادربزرگا هی دستور اشپزی میدی اونم از نوع عجیب غریب.یه کتاب اشپزی گذاشته کنار دستش از روش میخونه و الکی تغییر میده که نفهمیم تقلب کرده.

    مثلا اسم گوشت کوبیده ابگوشت رو میذاره قیمه!!

    گفتن نواوری و خلاقیت نگفتن کل اصالت غذای ایرونی رو ببری زیر سوال.

    الان دوباره میاد میگه نه اگه شما گل کاکتوس رو تو قورمه سبزی که توش بادمجون داره بندازید تا قل بزنه بعد درش بیار با عدس پلویی که به جای برنج ماکارونی داره بخوری خاصیت داره دیگه انگشت پات زُق زُق نمیکنه(ببخشید املای زق زق رو نمیدونم)

    خوب من دیگه دستور آشپزی نمی دم! به من چه که این روزها دخترا بلد نیستند یه نیمرو هم بپزند! آخه کسی که قیمه را با لپه می پزه می دونه غذای ایرانی چی چیه؟

    یه سری از اردوی گروه علمی دانشگاه برگشته بودیم. یه خانمی که ظرف ها را از خانه شان آورده بود داشت برای دوستش تعریف می‌کرد که چون ظرف ها زیاد بوده مجبور شده توی شستن ظرف ها به پدرش کمک کنه!!!!!!!!!!!!!!!!!
    بیچاره آقایان! همین می شه که مجبوریم آشپزی یاد بگیریم دیگه!
    مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى (پیامبر اکرم ص )

  10. 3 کاربر از پست مفید بچه مثبت تشکرکرده اند .

    بچه مثبت (شنبه 10 تیر 91)

  11. #266
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    بهار ولی ایندفعه چیز بدی نگفت بچه مثبت ها! این آب شلتوک فکر کنم معجون بدی نباشه! اینم امتحان کن اگه کبود نشدی بگو منم درست کنم

    ولی بچه مثبت از موضعت کوتاه بیا در مورد اون خورش قیمه جعلی ات! من تو کتم نمیره بخوان گوشت کوبیده رو جای قیمه بهم قالب کنن! قیمه یعنی لپه و گوشت استخون دار و قلم ولا غیر!!!!

    حالا اصالت اورجینالتم که من نفهمیدم کجایی هستی، که ببینم جریان این قیمه ات از کجا آب میخوره!

    بهار یک حکایتی است که میگه عروسه آشپزی بلد نبود! بعد نمیخواست جلوی مادر شوهر هم کم بیاره. یه جورایی از زیر زبون مادر شوهر دستور غذاها رو بیرون میکشید بعد هم قیافه میگرفت میگفت من خودم هم میدونستم، بلد بودم! مادر شوهره هم میبینه اینطوری فایده نداره، نامردی نمیکنه، یبار که دختره توی برنج پختن گیر کرده، مادر شوهره بهش میگه: باید روی این برنج یه دونه خشت میذاشتی تا خوب بپزه! دختره هم طبق معمول میگه آره خودم میدونستم و میره سریع یه دونه خشت میاره میذاره روی سطح برنج! فکر کن روی خود برنجها توی قابلمه بعد هم بعد از مدتی که میره سراغ برنج که ببینه پخته با خشت ذوب شده و برنج گل مالش شده روبرو میشه

    فکر کنم یه نفر با این بچه مثبت ما یه خصومتی داشته خواسته این جوونو اذیت کنه حالش رو بگیره، از این دستورای آشپزی بهش یاد داده

    خوب بچه مثبت! دیگه چی بلدی؟


  12. 2 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    بی دل (شنبه 10 تیر 91)

  13. #267
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array

    حال و احوال یاران همدردی (5)

    نقل قول نوشته اصلی توسط بهار66

    اَ اَ اَ ارسال من و خارپشت همزمان شد بعضی اسما تکراری.
    ای لجم میگیره دو ساعت مینویسی بعد که میفرستی میبینی یکی قبل تو نوشته بعد مجبوری هی بنویسی پستها همزمان شده
    خوب چرا اینقدر تو روح همدیگر حلول میکنید که در یک زمان حرفهای مشابه بنویسید؟ همزمان نوشتن که اشکال نداره، همزمان عین هم حرف زدن مسئله است! بعله!

    نقل قول نوشته اصلی توسط خارپشت

    محمد جان من وقتی شمارو میبینم به بطن وازه خجسته پی میبرم :)
    خارپشت من هر چه به سابقه شما نگاه میکنم، هر کی یه خداحافظی زرگری میکنه، شما تا در رو بهش نشون ندی و مطمئن نشی که اون آدم رفت و دیگه بر نمیگرده، خیالت راحت نمیشه!!! همین بلا رو هم سر کامران درآوردی اونوقت حالا نشستی برای جای خالی کامران مرثیه سرایی میکنی! یادته هنوز داشت پست میزد، بهش میگفتی "پس چرا نمیری؟"

    کلی گیس گرو گذاشتم نظرشو عوض کردم! بده روی منو زمین ننداخت و قبول کرد و به قائله ختم داد؟ به این میگن انعطاف پذیری که محمد آااااااااااخرشه

  14. 5 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    بی دل (شنبه 10 تیر 91)

  15. #268
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 24 اسفند 91 [ 18:19]
    تاریخ عضویت
    1390-5-16
    نوشته ها
    116
    امتیاز
    1,779
    سطح
    24
    Points: 1,779, Level: 24
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    742

    تشکرشده 756 در 179 پست

    Rep Power
    26
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>


    داستانت تکراری بود اما جالب بود. دعا می کنم توفیق پیدا کنید قیمه بخورید! نه از این آب لپه ها که شما می خوریدا قیمه!
    قیمه ی واقعی اگر سر سفره باشه بین کباب کوبیده ی عالی ( نه از اینا که مغازه ها و رستوران ها می فروشن گوشت گوسفند خوب و کم چرب ) و مرغ سرخ شده ی سس زده شده شما قیمه را انتخاب می کنید! :)

    اصل اوریجینالمون هم مال یکی از شهرستان های استان فارسه.

    راستی این آب شلتوک علاوه بر این که برای کچلی ما مردا خوبه واسه پوست صورت شما خانم ها هم خوبه ها جدی می گم. اگه باور نمی کنید برید توی گوگل جستجو کنید.

    اما من دیگه به شما آشپزی یاد نمی دم! آخه شاگردم این قدر بی استعداد!
    مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى (پیامبر اکرم ص )

  16. 3 کاربر از پست مفید بچه مثبت تشکرکرده اند .

    بچه مثبت (شنبه 10 تیر 91)

  17. #269
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    جمعه 28 فروردین 94 [ 21:07]
    تاریخ عضویت
    1386-12-09
    نوشته ها
    2,496
    امتیاز
    42,303
    سطح
    100
    Points: 42,303, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    8,459

    تشکرشده 9,108 در 2,116 پست

    Rep Power
    269
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (5)

    خانم بی دل گیس کشی شایعه بود خانم بی دل 2 من 0 به نفع شما است

  18. 3 کاربر از پست مفید محمدابراهیمی تشکرکرده اند .

    محمدابراهیمی (شنبه 10 تیر 91)

  19. #270
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    بهار گلرخ نه، گلریز311
    نه دیگه گلرخ..همون که تو خنده بازار خیار از مومباسا با گوجه سواحل شمالی کره جنوبی رو با پیاز جزایر فتیش اینا و زردچوبه اصل مینماوه با هم قاطی میکرد میشد غذا.(نپرسید اینا کجان نمیدونم.شاید بچه مثبت بدونه)

    همینطوریش موهام میریزه..نه اینکه بلند هست یه تار موش هم (موش نه ها مو) خیلی پیداست مامانم صداش در میاد دیگه نمیخوام کچل بشم.همین یه رقمو کم دارم.
    تو که بی دل جان سن و سالی ازت گذشته امتحان کن نتیجشو به من بگو..

    دعا می کنم توفیق پیدا کنید قیمه بخورید! نه از این آب لپه ها که شما می خوریدا قیمه!
    ای بابام هی..بی خیال.کوتاه بیا.اصلا هر چی تو میگی..
    میگم شاید منظورت همون ابگوشته..به قیمه میگی ابگوشت،به ابگوشت میگی قیمه.

    شما تا الان قیمه های مراسمات را مثلا قیمه ی مراسم امام حسین را نخوردین؟ قیمه های مراسم همه با نخود درست می شن نه با لپه

    فکر کنم فرق قیمه ی ما جنوب کشوری ها با شما شمال کشوری ها همین باشه!
    والله ما همچینم شمال کشور نیستیم اما تو محرم 95 درصد غذایی که میخوریم قیمه است 5درصد الباقی استامبولی و مرغ..تو قیمش هم همه چی دیدیم جزنخود و گوشت کوبیده.

    آب شلتوک علاوه بر این که برای کچلی ما مردا خوبه واسه پوست صورت شما خانم ها هم خوبه ها
    جان عزیزت بیخیال..همه امیدمون به همین پوستمونه.
    نکنه خواستگاری میری هم ازاین حرفا میزنی؟
    جان برادر اگه بگی قیمه با نخود و این چیزا معلومه تفاهم پیدا نمیکنید..

    اما من دیگه به شما آشپزی یاد نمی دم! آخه شاگردم این قدر بی استعداد!
    میگن طرف راه نمیتونه بره میگه زمین کجه.غذاهای تو من دراوردیه اونوقت ما بی استعدادیم؟

  20. 2 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    بهار.زندگی (شنبه 10 تیر 91)


 
صفحه 27 از 71 نخستنخست ... 7171819202122232425262728293031323334353637475767 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:51 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.