عیبی نداره. ذهن پرسشگره. فقط ادم مرده است که نمی پرسه. خودتو سرزنش نکن که سوالی شده ذهنت.
مشکل موضوعیه که ذهنت بهش مشغول شده. چیزی که هر چی فکر کنی به جواب مناسب و مطمنی نمی رسی. پس عبثه این فکر و سوال و بهتره کاریش نداشته باشی.
ولی اگه می خوای راجع بهش صحبت کنی بیا اینجا دلایل اینکه فکر می کنی خدا هست و دلایلی که فکر می کنی نیست رو بنویس. شاید بشه روشون صحبت کرد.








علاقه مندی ها (Bookmarks)