به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 66
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 18 شهریور 91 [ 12:41]
    تاریخ عضویت
    1391-4-07
    نوشته ها
    28
    امتیاز
    698
    سطح
    13
    Points: 698, Level: 13
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 2
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    18

    تشکرشده 18 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تنفر شدید از همسرم

    خواهش می کنم کمکم کنید ؟ شرایط خیلی ناراحت کننده است و از طرفی خواهرای من قراره این هفته همدیگه رو دعوت کنن و از طرفی از مشکلات من خبر ندارند ، اگه این مهمونی ها رو باهام نیاد خیلی بد می شه ، خانوادم خیلی ناراحت می شن ، تو رو خدا راهنمایی کنید بگین بهم چکار کنم ؟ مغزم کاملا قفل کرده

  2. #12
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 فروردین 03 [ 01:56]
    تاریخ عضویت
    1390-10-11
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,483
    امتیاز
    37,786
    سطح
    100
    Points: 37,786, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsRecommendation Second ClassVeteranOverdriveTagger Second Class
    تشکرها
    8,332

    تشکرشده 10,025 در 2,339 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    374
    Array

    RE: تنفر شدید از همسرم

    راضیه جان

    زندگی رو جدی بگیر..امروز بری..فردا بیای....اینجوری که نمیشه که.

    خوب الان قهرید باهمدیگه.شما هم اونو دور روز رها کردی و رفتی.توقع نداشته باش الان ببینتت قربون صدقه ات بره.

    شما روی خودت کار کن.

    برگرد سر خونه و زندگیت و خیلی عادی زندگی کن.فرض کن مثلا همسرت رفته مسافرت.کاراتو بکن...غذاتو درست کن...

    راضیه جان چرا انقدر ضعیفی؟گریه؟به خدا اگر گریه کمکت میکنه منم حاضرم بیام و بشینم باهات گریه کنم.

    راضیه جان یه جمله بهت میگم.به خدا تجربه اش رو دارم و دیدم در زندگی اینو اون

    هردوتون اشتباه کردید و کار به اینجا رسیده.بازم میگم گذشته رو بریز دور.....

    الان ناراحتی از دستش اما یکمی دیگه که بگذره اون اتفقات هم یادت میره..به شرط اینکه مدام تو ذهنت زیر و روش نکنی....باشه؟

    در مورد مهمونی هم یه بهونه بیار فعلا...کارا رو قاطی نکن باهمدیگه.چون ممکنه همسرت ببینه بهش نیاز داری سر لج و لجبازی بیفته.

    در مورد اون مهمونی به هیچ وجه حساسیت نشون نده.خیلی بی تفاوت برخورد کن.

  3. 3 کاربر از پست مفید maryam123 تشکرکرده اند .

    maryam123 (شنبه 10 تیر 91)

  4. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 18 شهریور 91 [ 12:41]
    تاریخ عضویت
    1391-4-07
    نوشته ها
    28
    امتیاز
    698
    سطح
    13
    Points: 698, Level: 13
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 2
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    18

    تشکرشده 18 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تنفر شدید از همسرم

    مریم جون و بقیه دوستان عزیز
    الن سوالم اینه به نظرتون یک بار دیگه با شوهرم قرار بذارم باهاش حرف بزنم و درخواست هام رو بهش بگم ، ممکنه فایده داشته باشه ، با وجودی که از دیدنش واقعا ناراحت می شم.

  5. #14
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: تنفر شدید از همسرم

    راضیه جان

    میخوای زندگی کنی یا نه؟

    اگر میخوای پس بیا یک روش سوم رو شروع کن!

    یعنی پذیرش شرایط ، محبت کردن و آموزش عملی رفتار درست به همسرت بادرست کردن رفتارهای مثبت خودت.

    ببین خانومی

    ایشون الان همسر شماست

    میتونی چند تا از ویژگی های مثبت همسرت رو برامون بنویسی

    صادقانه برامون 20 تا ویژگی مثبتش رو برامون بنویس

    منتظرم



  6. 7 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (شنبه 10 تیر 91)

  7. #15
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تنفر شدید از همسرم

    نقل قول نوشته اصلی توسط bahar.shadi
    راضیه جان

    میخوای زندگی کنی یا نه؟

    اگر میخوای پس بیا یک روش سوم رو شروع کن!

    یعنی پذیرش شرایط ، محبت کردن و آموزش عملی رفتار درست به همسرت بادرست کردن رفتارهای مثبت خودت.

    ببین خانومی

    ایشون الان همسر شماست

    میتونی چند تا از ویژگی های مثبت همسرت رو برامون بنویسی

    صادقانه برامون 20 تا ویژگی مثبتش رو برامون بنویس

    منتظرم


    درود بر آبجی گلم

    (خیلی خیلی خیلی همسر خوبی هستین اینو جدی میگم یه همسر خوب و اهل زندگی به شوهرتون تبریک میگم واسه داشتن همچین جواهری فقط بهش فرصت بدین تا همدیگرو بهتر و بیشتر بشناسین

    اولا من با نظر ایشون کاملا موافقم حتما مد نظر قرار بده .

    دومندش یه جمله زیبا و تاثیرگذار توی زندگیم: گذشته رو چال کن توی باغچه حیاط خونت خودمو همسرم همینیم هرروز میبینمش بهشم میگم شاید این آخرین روز زندگیم باشه پس واقعا سعی میکنم بهش عشق بورزم مهم نیست دیروز چی شده یا فردا چی میخواد بشه مهم الانه.

    سومندش: با حرف آبجی مرم موافقم مردا خوششون میاد قدرتشون رو نشون بدن حتی کار کوچیک باشه چشم بگی کیف میکنن خیلی منم همینجوریم شاید میخوان قدرتشون رو نشون بدن یا جایگاهشون رو به همسرشون تاکید کنن.

    چهارمندش: مرد = پسر بزرگ سعی کن توی لج نندازیشون پسرا لجبازن بزرگ هم بشن بازم لجبازن تاکید نکن که حتما بیاد

    ایشالله همه چی درست بشه منم واستون دعا میکنم

    شاد و سربلند و پیروز باشی
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  8. کاربر روبرو از پست مفید khaleghezey تشکرکرده است .

    khaleghezey (پنجشنبه 08 تیر 91)

  9. #16
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 18 شهریور 91 [ 12:41]
    تاریخ عضویت
    1391-4-07
    نوشته ها
    28
    امتیاز
    698
    سطح
    13
    Points: 698, Level: 13
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 2
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    18

    تشکرشده 18 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تنفر شدید از همسرم


    سلام بهار عزیز و khaleghezy ممنون که راهنمایی کردین و معذرت به خاطر دیر جواب دادن . من فقط توی اداره به اینترنت دسترسی دارم . بیست خصوصیت مثبت شوهرم رو براتون می نویسم :
    1- نماز میخونه 2- چشم پاکه 3- درآمد ثابت داره 4- اگه مطابق میلش رفتار کنی و بهش گیر ندی مهربونه و به آدم توجه می کنه 5- غر غرو نیست 6- بدون چک و چونه برای خونه خرید میکنه 7-هر روز زنگ میزنه اداره حالم رو می پرسه 8-آدم حلالیه و به پاک بودن درآمدش اهمیت می ده 9- وقتی مهمون می آد به مهمون ها احترام میذاره 10- مدرک دانشگاهی داره 11- اگه ازش خواهش کنم توی کارهای خونه کمک میکنه 12-دوست داره با هم خیابون بریم 13- آدم مرتب و تمییزیه 14- بدونه از یک چیزی خوشم میاد و پول داشته باشه برام می خره 15- حقوقم با مدیریت خودم توی خونه خرج می شه و اگه بخوام قسمتی از اون رو برای خودم هزینه کنم ، ناراحت نمی شه 16- توی جمع آدم مودب و عاقلی است 17- براش مهمه که من توی جمع لباس و آرایش خوب داشته باشم و اگه پول داشته باشه حاضره برای این کار هزینه کنه 18- خیلی پاکه اصلا اهل هیچ کار خلاف و غیرقانونی نیست. 19-گاهی کفش های منو واکس می زنه 20- کمک میکنه که خونمون خیلی قشنگ و مرتب باشه
    وای بهار جون بیست خصوصیت مثبت رو به زور پیدا کردم واقعا یک ساعت فکر کردم تا همین ها هم به ذهنم رسید . باور کن کاملا صادقانه نوشتم . حالا ازت خواهش می کنم بهم کمک کن . از راهنمایی قبلیتون واقعا استفاده کردم .
    بهار جان بی صبرانه منتظر جوابت هستم .

  10. 5 کاربر از پست مفید راضیه 63 تشکرکرده اند .

    راضیه 63 (جمعه 16 تیر 91)

  11. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 23 مرداد 91 [ 13:50]
    تاریخ عضویت
    1391-2-10
    نوشته ها
    37
    امتیاز
    736
    سطح
    14
    Points: 736, Level: 14
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    44

    تشکرشده 44 در 25 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تنفر شدید از همسرم

    سلام عزيزم
    ميشه از مشكلات اوليه مثل خواستگاري و عروسي بگي چرا مشكل داشتيد
    در ثاني شوهر شما كه خيلي خوبه كه اين همه خصوصيات خوب داره چرا مشكل داري عزيزم؟
    البته يكي از دلايلي كه شما مشكل داريد فاصله سني شما و شوهرت هست شما در سني هستي كه حرفهاي شوهرت رو نميفهمي توقعاتش رو درك نميكني 10 سال با هم اختلاف دارين عزيزم
    شوهرت مرد پخته و باتجربه اي است سعي كن راضيش كني اين جور مردا اگه حرفهاشون رو گوش كني بندت ميشن باور نداري امتحانش كن

  12. کاربر روبرو از پست مفید بهار58 تشکرکرده است .

    بهار58 (شنبه 10 تیر 91)

  13. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 21 تیر 91 [ 17:34]
    تاریخ عضویت
    1391-1-19
    نوشته ها
    117
    امتیاز
    1,367
    سطح
    20
    Points: 1,367, Level: 20
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    151

    تشکرشده 151 در 59 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تنفر شدید از همسرم

    [b]سلام راضیه جان
    من از اول تایپکتو خوندم
    خواهر خوبم می خوام یه چیز بگم و اون اینه که اگه اومدی اینجا باید به حرفاشون گوش بدی
    من خودم گوش نمیدادم و از چاله به چاه میوفتادم
    اخرین بار که واسه مهریم اقدام کردم همه تو تالار به من گفتن اشتباه کردی و انصراف بده
    باور کن گوش کردم و انصراف دادم و سر خونه زندگیم برگشتم
    مریم123 خیلی خوب راهنمایی می کنه و از نظر من به حرفش گوش کنی موفق میشی
    منم می گم از شوهرت فاصله نداشته باش
    چون با فاصله کاری درست نمیشه
    گریه نکن
    سر خونه زندگیت برگرد و وقتی موقعیت مناسب بود باهاش صحبت کن
    اگه دیدی عصبانیه فعلا سکوت کن
    مهمونی خواهرات زیاد مهم نیست
    یه بهونه بیار و بگو شوهرم نیومد
    یا اگه میشه خودتم نرو چون زندگیت از همه چیز مهمتره
    از بابت اینکه شوهرت خونتون نمیاد و یا کم میاد و بیشتر تو میری خونه پدر ایشون اصلا حساسیت نشون نده
    بهتر مگه چی میشه
    خودت بیا سر بزن اینا مشکلی نیست که تو اومدی خونه پدرت
    حالا تو صحبتت با شوهرت به هیچ عنوان مطرح نکن که چرا تو کم میایی من زیاد میرم
    اینطوری بدتر شوهرتو حساستر می کنی
    این همه بالا از شوهرت تعریف کردی من که در شوهر تو ایرادی نمی بینم
    به خدا ایرادی نداره فقط خودت عصبانیترش کردی اونم با رفتن به خونه پدرت
    شوهرتو به قهر کردنات عادت نده خیلی بده
    شوهرت خوبه و برگرد سر خونه زندگیت و اگه عصبانی هم باشه بهش حق بده
    تو اومدی خونه بابات انتظار داری اون قربون صدقه ات بره حالا اون یه ناهار از خونه مامانش اورده ناراحت میشی
    اگه میشه یه لحظه جای خودت و شوهرتو عوض کن
    اگه اون میرفت خونه باباش و تو رو تنها میذاشت مطمئن باش داغون می شدی
    برگرد و مواظبه زندگیت باشه
    من حرفه مریم123 رو قبول دارم که به شوهرت چشم بگی
    باور کن اگه بگی چشم اون فکر می کنه مطیع هستی ولی باور کن با چشم گفتنای تو تو فرمانروا میشی
    اینو حتما امتحان کن
    ببین چجوری میمیره برات
    موفق باشی

  14. 2 کاربر از پست مفید گل یاس تشکرکرده اند .

    گل یاس (شنبه 10 تیر 91)

  15. #19
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 29 اردیبهشت 98 [ 09:11]
    تاریخ عضویت
    1391-2-29
    نوشته ها
    939
    امتیاز
    15,687
    سطح
    80
    Points: 15,687, Level: 80
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,262

    تشکرشده 5,821 در 1,048 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    142
    Array

    RE: تنفر شدید از همسرم

    عزیزم اینهمه خصوصیت خوب...اگه شوهر من فقط یکی از اینارو داشت حتی 1 ثانیه هم فکر جدایی نمیکردم..قضیه من فرق داشت علاوه بر تمام بلاهاییکه سرم میورد یه دونه از این خصوصیاتو نداشت..
    یه راه خوب که اکثرا جواب میده اینه که نقطه ضعف شوهرتو پیدا کن..مثلا میدونی نقطه ضعفش چیه؟؟ اینه که وقتی میدونه حق با توا و در حقت ظلم کرده بری از پشت بغلش کنیو بوسش کنیو بگی: باشه عزیزم خونه خواهرم نمیریم (البته با کج خلقی نگیااا با لبخند بگو...باور کن کم میاره و دیگه تسلیم میشه

    هراز چندگاهی به اسم صداش کنو بگو که عاشقشی..میدونم اینکار خیلی سخته مخصوصا وقتی اذیتت میکنه ولی به خودت فشار بیار و با روی خوش اینکارو بکن...

  16. کاربر روبرو از پست مفید نادیا-7777 تشکرکرده است .

    نادیا-7777 (شنبه 10 تیر 91)

  17. #20
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: تنفر شدید از همسرم

    نقل قول نوشته اصلی توسط راضیه 63
    بیست خصوصیت مثبت شوهرم رو براتون می نویسم :
    1- نماز میخونه 2- چشم پاکه 3- درآمد ثابت داره 4- اگه مطابق میلش رفتار کنی و بهش گیر ندی مهربونه و به آدم توجه می کنه 5- غر غرو نیست 6- بدون چک و چونه برای خونه خرید میکنه 7-هر روز زنگ میزنه اداره حالم رو می پرسه 8-آدم حلالیه و به پاک بودن درآمدش اهمیت می ده 9- وقتی مهمون می آد به مهمون ها احترام میذاره 10- مدرک دانشگاهی داره 11- اگه ازش خواهش کنم توی کارهای خونه کمک میکنه 12-دوست داره با هم خیابون بریم 13- آدم مرتب و تمییزیه 14- بدونه از یک چیزی خوشم میاد و پول داشته باشه برام می خره 15- حقوقم با مدیریت خودم توی خونه خرج می شه و اگه بخوام قسمتی از اون رو برای خودم هزینه کنم ، ناراحت نمی شه 16- توی جمع آدم مودب و عاقلی است 17- براش مهمه که من توی جمع لباس و آرایش خوب داشته باشم و اگه پول داشته باشه حاضره برای این کار هزینه کنه 18- خیلی پاکه اصلا اهل هیچ کار خلاف و غیرقانونی نیست. 19-گاهی کفش های منو واکس می زنه 20- کمک میکنه که خونمون خیلی قشنگ و مرتب باشه
    وای بهار جون بیست خصوصیت مثبت رو به زور پیدا کردم واقعا یک ساعت فکر کردم تا همین ها هم به ذهنم رسید . باور کن کاملا صادقانه نوشتم .
    سلام راضیه جان

    اول تشویقت کنم بابت انتخاب همسری به این خوبی

    خوب خانومی این همه خصلت خوب در همسرت هست که میشه روش کار کرد. باورت میشه وقتی

    محاسنش رو خوندم اصلا یادم رفت چرا شما از همسرت متنفری؟

    عزیزم در یک جمله میتونم بگم شما فقط مهارت های ارتباطی رو خوب بلد نیستی! :)

    اتفاقا من در این ویژگی های حس کردم همسرت شما رو خیلی دوست داره! احتمالا کمی بی تدبیری و

    نا پختگی کردی در مذاکرات و همین شما رو به چالش کشیده و احتمالا اونقدر عصبانی شده که دست

    روی شما بلند کرده که 100 البته کار بسیار بدی کرده اما یک نکته!

    ازش دلخوری یا متنفری؟ مسلما ازش ناراحت و دلخوری. احتمالا اون هم ناراحت و دلخوره از کاری که کرده

    نکته بعد اینکه از دعواتون بگو. سر چه چیز بحثتون شد؟

    میدونی مردا دوست دارم کلمه چشم رو از خانومها بشنون؟ مثال میزنم برات

    پدر من به من میگه بهار فلان کار رو انجام بده حتما! من اوایل بحث می کردم اما می دیدم مادرم میگه

    چشم اما کار خودش رو می کنه :) بعد کار که انجام می شد پدر من که نحوه اجرا رو نمی دونست میومد

    از مادرم تشکر می کرد و مادر هم کار رو طوری که دوست داشت انجام می داد.

    جدیدا منم یاد گرفتم این چشم گفتن رو (البته نه همیشه و همه جا) انجام بدم و تاثیرش در بهبود روابط

    من و پدر عالی بوده. من یک چشم می گم ، بعد پدرم هر کار میخوام برام انجام میده!

    مردا با این شیوه میخوام اقتدارشون حفظ بشه پس شما این حس رو بهش بده.

    این حسن جویی کردن که از شوهرت انجام دادی خیلی خوبه.

    حالا لطفا عواملی که ناراحتت کرده رو در 20 تا شماره لیست کن.

    در این 20 تا عامل ناراحتی (نه تنفر) منصفانه سهم خودت رو بنویس چند درصد مقصر بودی!

    چه عاملی باعث شد دست روت بلند بشه؟ آیا باز تکرار شده؟

    پاسخ این سوالات هم برای ادامه حرف هام راهگشاست.

    اتفاقا من فکر می کنم به زندگی شما خیلی امید هست.

    راستی همسرت که دوستت داره...شما چی؟ می دونم دلگیری اما منهای دلگیری ها دوسش داری؟





  18. 2 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (شنبه 10 تیر 91)


 
صفحه 2 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:37 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.