حالا همین معجونی که گفتی رو درست کن ببینیم چیه. اگه خوردیم رنگمون کبود نشد! سفارشتو میکنیم به دو سه تا دختر خانوم دم بخت.
بهار فکر کن بندگان خدا اومدن پارک به هوای اینکه بچه مثبت چی میخواد بهشون بده! وقتی با این صحنه مواجه شدند فقط فکر کن چه حالی بهشون دست داده!
اقای بچه مثبت! اونا تعارف کردن شما زیاد جدی نکیر. امر بهت مشتبه نشه!
لازم است نکته ای رو عرض کنم:
بنده یک انسان پست مدرن بیدم! (رجوع دوباره به سنتها) کلا با این غذاهای ملعون بی سر و ته فرنگی مثل سالاد ماکارونی میونه ای ندارم. علایق من: جییییییگر کباب، کله پاچه، انواع خورشهای ایرانی با عطر و بوی مادر بزرگی، انواع کبابها قربونش برم، وااااااااااااااااای مادر دلم ضعف رفت.
بهار کنترل احساس رو برای همین موافع گذاشتن دیگه خواهر من! یعنی اینکه ملت با معده و اعصابت بازی کنن و تو ریلکس لبخند بزنی و خم به ابروت نیاری.
محمد چی شد پس این خورش قیمه؟!!!







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)