عزیزان..بزرگان..دوستان..خواه ش میکنم..اینجا نیومدیم دعوا و نقض کردن حرفای همدیگه
هرکس نظرشو و عقیدشو میگه...دیگه تصمیم با خود ایجاد کننده تاپیک هست
یکی صیغه رو نمیپسنده و دیگری میپسنده..یکی شناسنامه ای مسلمانه یکی قلبا
یکی دینشو دوست داره و دیگری فقط به خاطر اینکه نیاکانش این دینو داشتن مجبوره که همین دینو داشته باشه
عزیزان من، یاد بگیریم به نظرات همدیگه احترام بذاریم و چون خودمون چیزی رو نمیپسندیم و دوست نداریم به زور نخوایم به دیگری بقبولونیم
مثلا خود بنده از مخالفای سرسخت صیغه هستم و به نظرم (نظر شخصیم) زنو با این کار لگدمال میکنن..مخصوصا زنی که نیاز مالی داره و فقط به خاطر پول یا داشتن یه سرپناه به مردی رو میاره
حالا دیگه هر کس یه نطری داره
آقای تنهای عزیز..همونطور که قبلا هم گفتم چون این خانم صیغه نامه رسمی داشته و یک سال مدت صیغشون مونده بوده که به عقد دائم شما دراومدن ازدواج شما باطله و مهریه به این خانوم تعلق نمیگیره...این بحث قانونیش بود که سوال فرموده بودین
حالا مسائل عاطفی و وجدانیش به خودتون برمیگرده..به هر حال شما با این خانوم رابطه داشتین و باید اینم تکلیفشو روشن کنید








علاقه مندی ها (Bookmarks)