سلام
از كسانيكه راهنماييم كردند خيلي ممنونم
و خودم با توجه به صحبتهاي شما و انچه كه از قبل تو ذهنم بود به نتايجي رسيدم كه گفتم شايد با توجه به راهنماييهاي دوستان بهتره اينجا هم بگم
باتوجه به شكست در ازدواج قبليم و اينكه خودم هم از تفاوت سني و اختلافي كه ممكنه بعدها پيش بياد ميترسم و چهره من هم با توجه به فشارهاي دوران طلاق كمي شكسته شده بهتر ديدم به ايشون جواب منفي بدم
فكر ميكنم هردو از تنهايي و ترس از اينده است كه داريم به اين ازدواج تن ميديم
خدا به ايشون هم كمك كنه فرد مناسبشو پيدا كنه
براي من هم دعا كنيد
ممنونم![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)