سلام به دختر خوب جودی
تو یه مقدار عجله کردی و تند رفتی مردا معمولاٌ بیشتره حساسیت هاشون نسبت به خانمهاشون دوست داشتن بیش از حد اوناست و مطمئناٌ چون تو اونو خیلی دوست داری اون هم نسبت به تو همینطوره پس نگران نباش این حرفا بین زن و شوهرها خیلی پیش میاد نگران نباش عزیزم و همیشه در زندگیت یاد بگیر که خودت رو جای طرف مقابلت بذاری و سعی کن در زندگیت من البته کلی میگم نه فقط در این یک مورد کلی خدمتت میکن سه کلید برای بهتر زیستن در کنار همسرت و اطرافیانت هست که همیشه خودت را باید جای شخص مقابلت بذاری و ببینی که در چه خانواده ایی و با چه فرهنگی بزرگ شده است و اگر تو هم بودی شاید رفتار بدتری میکردی پس یاد بگیر در فروبردن خشمت همیشه
1- نفس عمیق
2-سکوت
3- بخشش
شاید از نظرت یه کمی یا شاید خنده دار باشه وبا خودت بگی ای بابا در اون موقعیت نفس عمیق کجا ؟ سکوت چه معنی میده ولی امتحان کن حتماٌ نتیجه میگیری تو تاره اول راهی عزیزم نگران نباش









علاقه مندی ها (Bookmarks)