من خودم ازدواجم یه شرایطی داشت که حقیقتا هنوزم که سه سال میگذره خیلی ها غبطه ی زندگیم رو میخورند و از نظر خودم هم زندگی و همسر خوبی دارم که شاید همین برادر شوهرم که میگم این خصوصیات خوب همسرم رو نداشته باشه و از نظر خودم هم ظاهر هم باطن زندگیم خوبه و به غیراز یه سری ضعفا که توی همسرم مشهوده که اینم به قول شما طبیعیه و همه بی عیب و نقص نیستند.من حتی شوهرم رو تو خیلی از رفتارای زناشویی بیشتر از خودم قبول دارم.آرامش دادنش مهربونیاش توجهش . ......وخیلی از خصوصیات دیگه.در مورد برادرشوهرم اینو نمیگما تو دورو بریام خیلی زیادند نمیدونم شاید اونا به حال من غبطه میخورند.....
.
.
.
همیشه بگم خدایا چرا همه ی این چیزا تو زندگی من هست چرا برای بقیه نیست چرا دیگران ندارند و خوش خوشانشونه. این چیزا منو وادار به مقایسه و کنکاش تو زندگیشون میکنه..
.
.
.
ولی اگر فقط و فقط به زندگی خودمون فکر کنیم شاید خیلی چیزا داشته باشیم که بقیه خیلی غبطه بخورند.ولی
آخه نمیشه که بی تفاوت از بقیه باشی بعضی چیزا آدم رو آزار میده نمیشه سخته به خدا دلم میخواد نقطه ضعف زندگی اونا رو هم بدونم.

شیطونو لعنت کن
علاقه مندی ها (Bookmarks)