خیلی برام جالبه
چون امروز تو یک برنامه تلوزیونی پرواز پرنده ها رو نشون می داد من با افسوس گفتم خوش به حالشون که اینقدر آزادند و تا هر کجا که دلشون بخواد می تونند پرواز کنند و آزادانه به هر کجا که خواستد برند.
ولی دخترم برگشت گفت مامان ولی ما انسانها خیلی کارها رو می تونیم انجام بدیم که پرنده ها نمی تونن.
دیدم راست می گه اگه من نمی تونم پرواز کنم اگه نمی تونم آزادانه به هر کجا که خواستم پر بکشم
اما می تونم آژادانه بیندیشم
و آژاذانه زندگی کنم
من می تونم توی ذهن و خیالم پرواز کنم و تا هر کجا که خواستم پر بکشم.







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)