سلام عشق عزیزم این چن خطو فقط به عشق تو می نویسم.یه خاط مهربونیات به خاطر خنده هات به خاطر دل کوچیکت. به خاطر وقتایی که میدونم خسته ای ولی بازم پامیشی تو کارای خونه کمکم میکنی. به خاطر شبایی که از خواب پامیشی بوسم میکنی بعد میخوابی.ای خدا من نمی دونم چه کارای خوبی کردم که عشق به این قشنگی دادی بهم. دوستان من واسه بدست اوردنش خیلی رنج کشیدم.دوستان شبی نبود که بدون گریه خوابم ببره .میدونم که خدا مزد صبرمو داده.میدونم که خدا جواب گریه هامو داده.دوستان 10 سال از پرشور ترین لحظاتم به انتظار رفت به گریه های شبونه رفت 10 سالی که باید با همسن وسالای خودم خوش بودم .شیطنت میکردم. اون موقع میگفتم خدایا تو خودت همه اینارو میبینی و چرا جوابمو نمیدی؟؟؟؟؟؟همیشه گله داشتم از سرنوشتم اما نگو خدا جونم همرو گذاشته تا یهو بهم بده یه عالمه خوشبختی که من ئاسه همه ارزوشو دارم.خدایا چخ عشق قشنگیه وقتی شوهرم شب کاره نصف شب بیدار میشم ساعت و نگاه میکنم میگم اخ جون فقط 2 ساعت مونده به اومدن عشقم.خدایا این عشق و عشق همه بچه های این تالار روحفظ کن.الهی امین...............







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)