شناخت یک دفعه ، 2 دفعه نه همیشه که!!!
تکرار مکررات آسیب میزنه و کم کم نسبت به مسائل زناشویی بی رغبت میشه و ناتوان! بهش بگو تاثیرش رو در
طولانی مدت نشون میده!
اگر مضر نبود که خداوند حرام نمی کرد این امر رو!
بهش بگو نظرات نویسنده اون مقالات صحیحتره یا خداوند که ما رو خلق کرده و میدونه چی برامون خوبه چی بد؟
اصلا میتونه با مراجعه به متخصص این امور از مضراتش با خبر بشه!
همسر شما آیا آدم معتقدی هست؟





.الان به زور سالی یه بار میره دکتر واسه چکاپ.مردا توجه میخوان تو که صبر کردی تحمل کردی یه دو ماهم روش یه کاری کن فکر کنه مرکز ثقل دنیاس.یخچالو پر نگه دار که نتونه سر غذا بهونه بگیره. وهمینطور چیزای دیگه ......واسش کادو بخر مثلا عروسک یا همچین چیزی بگذار کنار کامپیوترش که وقتی چشمش افتاد یاد تو بیافته
.بگذار حس کنه تو تمام لحظه هات هست
ببخشید من خیلی پرحرفم.

خوشحالم که با امید حرف میزنی.خیلی خوبه که گذاشتین تا ارومتر بشین.اینجوری صحبت کردن خیلی نتیجه بخشتره.شوهرتو محکوم نکن .فقط بهش بگو میخوام باهم راحتترو نزدیکتر باشیم ونمیخوای هیچ کس و هیچ موضوعی باعث فاصله بینتون بشه.بگو خانوادمو دوست دارم ولی نه اونقدر که تورو بخاطرشون کنار بگذارم .اروم اروم همه چی درست میشه.اینو بعنوان کسی میگم که یه تنه یه زندگی تیکه تیکه رو با چنگ ودندون جمع کردم.واون تیکه هارو دونه دونه سرجاش گذاشتم وبهتر از قبل یه زندگی رو ساختم .چون از شکست بدم میاد
.ماتنهات نمیگذاریم ما کلا اینجا هستیم که به دیگران روحیه بدیم
موفق باشی 
علاقه مندی ها (Bookmarks)