اره منم موافقم. اول باید مشکل اصلی حل شه. اولویت اول روابط بین خودتونه که باید درست بشه و در مراحل بعدی اگه هنوز نتونسته بود عادتشو ترک کنه به حل اون مشکل بپرداز. الان با تاکید رو مسئله خودارضایی وقتی هنوز ریشه تمایلش به این کار از بین نرفته، باعث میشی مشکل اصلی بره تو حاشیه.نوشته اصلی توسط هیام









علاقه مندی ها (Bookmarks)