نوشته اصلی توسط خارپشت
فعلا که تعداد ما بیشتره! :)
بعد هم خوشم میاد از تک و تا نمیافتین! استراتژیتون که لو میره میگین خود خواسته
فکر کنم اون که خلاف قوانین عمل کنه باید منتظر چوب فرشته و اعلام های آقا حامد باشه!
بعدا می بینیم با جنگ نرمتون کی جرات نمیکنه پاشو بگذاره تو باغ :D
این بی دل کجاست؟
حالا که کل کل جون گرفته نیست! نازی هم نیست!
بهار تو از دپ در بیا!
اینا 3 تایی زورشون رسیده به 1 نفر اما من کم نمیارم. بیا همکاری با من
تا آخرین قطره شارژم از تمامیمت خانوما دفاع می کنم
بعد هم جناب خارپشت این مثل آدم و انسان وار که گفتین یعنی چی؟![]()
مگه تاحالا مثل چی حرف میزدین؟
واقعا که!!!!!!!!!!!!!!!!!
آقا حامد؟این آقای خارپشت داره هی تیغ میندازه! ما درخواست خلع سلاح ایشون رو داریم!
فرشته آی فرشته بیا اینجا! خانوما همه با هم![]()








این آقای خارپشت داره هی تیغ میندازه! ما درخواست خلع سلاح ایشون رو داریم!
پاسخ با نقل قول

) خیلی کار منو برای انتقام و شورش سخت میکنه، آخه یک خانوم محترم و چه به انتقاااااام اونم از نوع گیس کشی
:cool: 
علاقه مندی ها (Bookmarks)