RE: درگیری با شوهرم به دلیل مشکلات ج ن س ی ایشون
ببین تو صحبت هات نه از خانواده ات دفاع کن و نه ....
فقط بگو رفتار هر کسی مربوط به خودش می شه و مشکلات تو با خانواده ام به من مربوط نمی شه اگر برات امکانش هست خودت برو و باهاشون مشکلتو برطرف کن در غیر این صورت مشکلات اون ها رو به پای من ننویس چون اگه رفتار های اونا دست من بود هیچ وقت نمی ذاشتم عزیز ترین کسم که تو باشی اینقدر اذیت بشی(اینا رو با لحن آروم و پر محبت بگو تا به دلش بشینه)
و خودت رو در مقابل رفتارهای خانواده ات مسئول ندون
حالا که نمی اد خودت تنهایی برو پیش روانشناس و به همسرت هم به دید یه بیمار نگاه کن که باید بهش کمک کنی تا درمان بشه
راستی عکس العملت در مقابل خانواده همسرت خیلی خوب بود و کار خیلی خیلی خوبی کردی که مسائلت رو نگفتی و قبح مسئله رو نریختی و اعتماد همسرت رو از بین نبردی

[align=center]خوشبخت کسی نیست که مشکلی ندارد
بلکه کسی است که با مشکلاتش مشکلی ندارد .[/align]
علاقه مندی ها (Bookmarks)