به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

Threaded View

  1. #5
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 10 تیر 91 [ 22:36]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    13
    امتیاز
    1,150
    سطح
    18
    Points: 1,150, Level: 18
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 50
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 4 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چطور فراموشش کنم؟!

    نقل قول نوشته اصلی توسط بهار66
    دوست عزیزسلام.به همدردی خوش اومدی

    حس و حالت رو درک میکنم،در واقع خیلی از بچه های سایت حالت رو میفهمن..

    درسته رابطه ای نداشتیم ولی 3 ساله دارم در مورد تحقیق می کنم و روابط همکلاسی و کاری خیلی زیاد داشتیم
    3 سال تحقیق؟؟و حتما تو این مدت پیش خودت کلی خیال پردازی کردی و فکرای مختلف کردی و تنور احساست رو شعله ور کردی.این اشتباه خیلی از ماهاست در حالی که ازجواب طرف مقابل مطمئن نیستیم روزبه روز احساسمونو نسبت بهش بیشتر میکنیم.اما دوست عزیز تا زمانیکه مطمئن نشدی اون شخص رسما مال توئه یعنی تا وقتی عقد نکردین باید احساست رو کنترل کنی.

    همه میگن عشق اول پایدارترین عشقه، که من از دستش دادم
    نه دوست عزیز،منم مثل تو فکر میکردم..اما این حرفا رو بریز دور...بهترین عشق پایدارترین عشقه..مطمئن باش بعدا ادمای بهتر و مناسبتری برات هم سر راهت قرار میگیرن و تو باز میتونی علاقمند بشی..ادما خیلی خوب با شرایط کنار میان..چه بسا ازدواج تو و این دختربه صلاح نبوده یکی از دلایلش همین تفاوت سنه...پس ازخدا بخواه اونی که به صلاحت هست رو سر راهت بذاره.

    الان بطور کامل و فقط یه بار سوگواری کن..و بعدش از توقف فکر استفاده کن..یعنی هر وقت فکرش اومد تو ذهنت بدون سرزنش خودت ذهنتو ازش منحرف کن...ازهرنوع مسئله عاشقانه مثل رمان،اهنگ،جمعهایی که از دختر صحبت می کنن و...دوری کن.
    از الان احتمالا چون تابستونه برخورداتون کمتر میشه،سعی کن تا یه مدت باهاش روبرو نشی.

    رهایی از خاطرات منفی یا عاشقانه گذشته

    موفق باشی
    سلام

    راستش من به صورت کامل برنامه ریزی کرده بودم، هم برای جواب مثبت آماده بودم و هم جواب رد! ولی نمی دونم چرا محاسباتم درست از کار در نیومد و بعد از جواب رد داغون شدم
    ولی در مورد خیال پردازی موافقم با شما، شبی نیست که خوابشو نبینم :(

    من تحقیقاتم خیلی خوب بود، ولی این مورد که کسی تو زندگیش هست به هیچکس چیزی نگفته بود!

    دیگه فکر نمی کنم ببینمش! چون این آخرین ترم من هستش و تقریبا از 1 هفته دیگه هرکسی به شهر خودش می ره

    تجربه خیلی سختی بودی برام .... :(

    شب اول داشتم خفه می شدم! بلاخره تصمیم گرفتم با 2 تا از دوستام در این مورد صحبت کردم و خیلی خالی شدم ...

    بازم مرسی

  2. کاربر روبرو از پست مفید علیش تشکرکرده است .

    علیش (شنبه 03 تیر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.