سلامنوشته اصلی توسط بهار66
راستش من به صورت کامل برنامه ریزی کرده بودم، هم برای جواب مثبت آماده بودم و هم جواب رد! ولی نمی دونم چرا محاسباتم درست از کار در نیومد و بعد از جواب رد داغون شدم
ولی در مورد خیال پردازی موافقم با شما، شبی نیست که خوابشو نبینم :(
من تحقیقاتم خیلی خوب بود، ولی این مورد که کسی تو زندگیش هست به هیچکس چیزی نگفته بود!
دیگه فکر نمی کنم ببینمش! چون این آخرین ترم من هستش و تقریبا از 1 هفته دیگه هرکسی به شهر خودش می ره
تجربه خیلی سختی بودی برام .... :(
شب اول داشتم خفه می شدم! بلاخره تصمیم گرفتم با 2 تا از دوستام در این مورد صحبت کردم و خیلی خالی شدم ...
بازم مرسی![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)