سلام خیلی ناراحت شدم با خوندن حرفات.عزیزم خودتو به خدا نزدیک کن خدا تو دلهای شکسته ست منم مثل تو خیلی دلگیرم از دنیا فقط با حرف زدن با خدا اروم میشم من تو دوران عقدم که واسه خیلیا قشنگترین دورانه ولی من تو 23سالگی اندازه ی یه زن 50ساله درد و رنج کشیدم به بدترین وضع کتک خوردم.بارها تحقیر شدم جلوی دیگران.زشت ترین فحشارو شنیدم.به مامانیم بی حرمتی کرد. با تن خون الود اومدم خونه مامانیم ترسید منو اونطوری دید.داستان زندگی من خیلی دردناکه.فقط خواستم باهات همدردی کنم من خودم با ذکر الهی و ربی من لی غیرک خیلی اروم میشم.از ته دل ارزو میکنم ارامش واقعی داشته باشی و مشکلت حل شه.![]()





ابروشو توخطر میبینه قاطی میکنه بدتر .داره عذاب میکشه که میره سراغ سیگار که مثلا اروم شه نکنه بره سراغ چیزای دیگه.
بازم این نظر منه.

علاقه مندی ها (Bookmarks)