منم تو کمتر از دو هفته همون طور که خودم فکر میکردم گریه هام تموم شد( سوگواری)
بعد دوران خود مقصر پنداریم یکم طولانی شد
الان فکر میکنم اگه به اول رابطه برمیگشتم میتونستم طوری مدیریت کنم که همه چیز خیلی بهتر شه
اما اگه بخوام و بخواد ادامه رابطمو با هر شرایطی به هر چیز دیگه ای ترجیح میدم








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)