سلام.
همه چیز بددتر شد.
شب اومد دید شام نذاشتم وحشی شد اومد هلم داد لگدم زد. منم دیگه نتونستم تحمل کنم گفتم زنگ می زنم بابات بیاد مشکلمو حل کنه خلاصم کنه.
انقد عصبانی شد گفت 8 ماهه زندگیمو به گند کشیدی خط قرمزم فقط خونوادم بود که اونم شکستی دیگه برای من تموم شدی و کلی تهدید که بلایی سرت میارم هر روز آرزوی مرگ کنی.
به باباش فقط گفتم داره منو کتک می زنه و درو روم قفل می کنه.
الان عصر دارن میان اینجا.
فکر کنم دیگه چیزی درست نمیشه.
حرمتی نمونده.
در مورد جذابیت و اینا همه کارایی که گفتید انجام دادم قبلا. جواب نداد. حتی خودم پیشقدم می شدم که انقد به دیوار خوردم دیگه تکرار نکردم.
گاهی هم می گفت من توان بدنیم کمه نمی تونم.
از دیشب فقط تو خونه راه رفته و تهدید کرده.
دیگه همه چی تموم شده.
من خیلی بدبختم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)