با جوانه موافقم ادم وقتی دور میشه از اونی که دوستش داره تمام بدیهای طرف رو فراموش میکنه و دلش میخواد برگرده و با شرایط بدتر از قبل هم بسازه.
تشکرشده 19 در 8 پست
با جوانه موافقم ادم وقتی دور میشه از اونی که دوستش داره تمام بدیهای طرف رو فراموش میکنه و دلش میخواد برگرده و با شرایط بدتر از قبل هم بسازه.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)