منم مثل شما هستم یعنی وقتی با شوهرم که 3 ساله عقدیم قهر میکنم با هیشکی حرف نمیزنم ولی اون میره با دوستاش خوش میگذرونه.البته مشکل من خیلی حاده.من دارم به جدایی فکر میکنم.میدونم که بعدش کارم به تیمارستان میکشه ولی الانم دست کمی از دیوونه ها ندارم.
تو این 3سال اونقدر سختی کشیدم که دیگه مشکلی مثل مشکل شما واسم عادیه.فقط ازتون خوااااهش میکنم زیاد بهش گیر ندین که روتون به هم باز نشه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)