رایجه جونم سلام
شوهر منم مثل شوهر شماست با این تفاوت که من آدم فوق العاده اجتماعی هستم .. فکر کن چقدر سخت بوده واسم
اتفاقا یک تاپیک هم تو همین مایه ها زدم و آقای SCI چقدر خوشگل منو راهنمایی کرد
بابا چی میگی تو؟؟؟ شوهر من اگه یکی از فامیل دور از جون فوت بشه نمیاددددددد وای اوایل اینقدر برچسب به این طفلک زدن که اجتماعی نیست و ... اینقدر من گریه میکردم ولی قبولش کردم با هاش همراه شدم به بقیه هم حالی کردم شوهرم اینه و من اینجوری میخوامش
قبولش کن بهش بها بده ازش تغریف کن و ارزش هاشو بالا ببر
من حتی ازش خیلی چیزها یاد گرفتم مثلا اینکه حرف مردم واسم مهم نباشه
یاد گرفتم واسه خودم زندگی کنم
الانم هم اون بهتر شده هم من اعصابم راحتتر








علاقه مندی ها (Bookmarks)